2008 היתה שנה מצויינת למכוניתה החדשה והקיצונית של ק.ט.מ, ה-X-Bow, במסלולי המירוצים. בתת-הקטגוריה החדשה המיועדת למכוניות ספורט קלות, Sports Light (במסגרת קטגוריית GT4 המיועדת למכוניות סדרתיות עם מעט מאד שיפורים) גרפה ה-X-Bow הישגים רבים ואף נטלה את תואר האליפות בתום העונה, תוך שהיא מצליחה לא אחת לדגדג מכוניות חזקות ומהירות בהרבה (בקו ישר...). לשיא הגיעה המכונית כאשר נטלה את עמדת הפול בשלב הדירוג – לא רק בתת-קטגוריית ה-Light אלא ב-GT4 בכלל.
עכשיו מכריזה ק.ט.מ על תכנית מירוצים רחבת היקף לשנת 2009. לקוחות פרטיים יוכלו לרכוש מכונית מוכנה למירוצים, כולל כל האבזרים הנדרשים מבחינת התקנות ועם שיפורים מכניים קלים, תמורת סכום צנוע של כ-83,000 אירו – זאת תחת הסלוגן המוכר היטב אצל ק.ט.מ מתחום האופנועים: Ready to Race. מוכנה לקרב, במלים אחרות. כל שהלקוח יצטרך לעשות הוא לשים את מדבקות-הספונסורים. גרסת המירוץ עברה סדרה שלמה של שיפורים על סמך המסקנות מעונת 2008; היא נבדלת מהמכונית הרגילה ברכיבי מירוץ מכניים משופרים – בעיקר תוספות אווירודינמיות, בולמי זעזועים משודרגים ורפידות בלם במפרט מסלול – ושורה שלמה של פריטי בטיחות, מרתמות 6 נקודות ועד מערכת כיבוי אש תקנית. כאופציה ניתן לבחור בחבילת מירוץ נוספת הכוללת חישוקים עם נעילה מרכזית להחלפה מהירה, דיסקים משופרים לבלמים, מוטות ייצוב מתכווננים קדימה ואחורה, מערכת הרמה מהירה על בסיס לחץ אוויר, מערכת אגירת נתונים ועוד ועוד. ק.ט.מ מצהירה על יכולת לייצר כוח צד של 1.8 ג'י, והנתונים היבשים מדברים על 240 כ"ס ממנוע השני-ליטר TFSI שמגיע מאודי עם משקל של 825 ק"ג בלבד. ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש אורכת 3.9 שניות והמהירות המירבית – 220 קמ"ש. כוח ההצמדה האווירודינמי, בסיוע תכנון משופר, מגיע כמעט ל-200 ק"ג ב-200 קמ"ש. בשל התפיסה המינימליסטית של המכונית, אומרת ק.ט.מ, עלות המירוצים תהיה נמוכה מאד, יחסית – כ-3,000 אירו למירוץ כולל צמיגים ודלק.
תכנית מירוצים לק.ט.מ X-Bow לשנת 2009
צילום: מנהל
בנוסף, יחד עם המכונית מציעה ק.ט.מ שירות מירוצים מיוחד ללקוחות פרטיים, Customer Racing Service. צוות טכני של המפעל יספק שירות תמיכה מלא לבעלי X-Bow שישתתפו בסדרות כמו אליפות ה-GT4 האירופית, מירוצי סיבולת 24 שעות סביב העולם ועוד. השירות יכלול שירות הובלה ממסלול למסלול, הכנת המכונית וטיפול בה צוות מכונאים מיומן, אספקת חלפים שוטפת (לא כולל חלקים שניזוקו בתאונות אך כן כולל דלק וצמיגים) וכל הסיוע הנדרש במסלול. לדברי ק.ט.מ, העלות תהיה נמוכה מאד יחסית ותעמוד על כ-100,000 אירו לעונה שלמה, מבוסס על פרופיל אופייני של 8 סבבי-מירוץ.
עוד הכריזה ק.ט.מ על ליגת-מירוץ עבור נהגי מכוניתה ל-2009, "גביע X-Bow סופר ספורט". הסדרה תחולק לשתי אליפויות נפרדות, צפונית (בלגיה, בריטניה, בלגיה והולנד) ודרומית (צרפת, ספרד ואיטליה). אין מדובר על מירוצים נפרדים אלא על שיטת צבירת נקודות במירוצים קיימים בסדרות הלאומיות. עשרת הנהגים המובילים מכל "ליגה" יפגשו בתום העונה למירוץ אמיתי, בסופו יוכרז "אלוף גביע סופר ספורט ק.ט.מ X-Bow".