הצבע הירוק "הושאל" מרשימת הצבעים בהם ניתן לקבל את הוייפר ACRבמהלך תערוכת השיפורים SEMA תציג דודג' – לצד הצ'לנג'ר V10 עם מנוע הוייפר – גם את הצ'לנג'ר טארגה. דודג' ומחלקת החלפים של קרייזלר – MOPAR, קיצור של MOtor PARts. מחלקה זו הוקמה בסמוך להקמת קרייזלר ומציעה חלפים לכל דגמי וחטיבות הקונצרן, מאז שנות ה-20'. במשך השנים הפך השם לשם נרדף הן למכוניות הקונצרן באופן כללי והן לשיפורים, שכן ניתן היה למעשה לבנות מכונית לפי רצון ודרישות הלקוח – הכל מחלקים מקוריים, בכלל זה מאיידים, ראשי מנוע, תוספות וחיזוקים שונים.
המכונית הנראית כאן החלה את דרכה כמכונית למרוצי דראג ואף השתתפה במרוץ שנערך בארה"ב בתחילת השנה. מנוע ה'המי'-V8 מוציא כאן 540 כוח-סוס מ-6.4 ליטר המועברים אל הגלגלים האחוריים באמצעות גיר ידני עם 6 הילוכים ודיפרנציאל מחוזק ומוגבל החלקה. המתלים מיועדים למסלול, וכך גם בלמי הענק: 380 מ"מ עם 6 בוכנות לקליפר מלפנים, ו-355 מ"מ עם 4 בוכנות לקליפר מאחור.
כמובן שהפנים לא הוזנח ומיטב התוספות והפינוקים הושתלו בו, בהם מערכת שמע חייתית, מושבים מיוחדים, ריפודי עור עם הטבעות שם הדגם ועוד.