אחרי ניקי לאודה ובוריס בקר הגיע תורו של מיכאל שומכר לתת את שמו לפרויקט בנייה באיחוד האמירויות. מדובר בפרויקט ענק הכולל מספר מגדלי משרדים ומגורים, מרכזי קניות, שדרת רחובות כאשר שומאכר ייתן את שמו למגדל הראשי והגבוה ביותר בפרויקט.
שומאכר: ועכשיו - המגדלים
צילום: מנהל
דובר החברה הגרמנית היזמית – ACI Real Estate – הודיע כי הבניה בפועל תחל כבר בסוף שנה זו באבו דבי וכי מדובר במגדל אחד מתוך שבעה שייבנו ברחבי העולם, ששומאכר ייתן להם את שמו – אחד עבור כל זכייה בתואר העולמי ב-F1 בהם זכה.
המגדל שייבנה באבו דבי יתנשא לגובה 240 מטר שיתפרסו על-פני 60 קומות בסה"כ, ויכלול 40 דירות יוקרה, מעגן פרטי לדיירי הבניין, מנחת מסוקים על הגג, משרדים ומרכזי קניות. המגדל ייבנה על אי מלאכותי שיוקם במיוחד לטובת הפרויקט.
ACI Real Estate לא פרסמה מיקומם של יתר ששת המגדלים בעולם, אך ידוע כי בכולם מדובר ברעיון דומה, של מגדל מרכזי גבוה שיוצע בעיקר למגורים.
שומאכר: ועכשיו - המגדלים
צילום: מנהל
הקבלן המקומי – קבוצת מראסי – הודיע כי עלות ההשקעה בפרויקט מוערכת בכ-140 מיליון דולר. דובר החברה ציין כי דווקא הדירות התחתונות תהיינה היקרות ביותר שכן לכל אחת מהן תהיה חניה פרטית ליאכטה במרינה של המגדל, עם גישה ישירה לדירה.
מחירים ייקבעו ויפורסמו בתחילת שנת 2009. הבנייה צפויה להימשך שלוש שנים.