בשקט בשקט הצליחה סיאט לשפר מעט את מכירותיה בשבועות האחרונים אבל הסיפור הגדול בחטיבה הספרדית של פולקסווגן הוא תחילת הקאמבק הצפוי בשנה הבאה. היבואן כבר מתכונן במרץ לקראת השנה הבאה וניר דקל, ראש המותג, צופה שבשנה הבאה המכירות יוכפלו וכנראה אף יותר מכך.איביזה החדשה
עיקר התקוות של סיאט ממוקדות כרגע באיביזה החדשה, שהוצגה כבר לפני מספר חודשים אליה הצטרפו עוד שתי גרסאות – 'אקומוטיב' נקייה ו'קופרה' חמה – כפי שנחשפו בתערוכת פריז האחרונה. אלינו צפויה האיביזה להגיע בתחילת השנה (פברואר) ובצ'מפיון מתכוונים למכור יותר מ-1,000 מכוניות כבר באותה שנה, קרי 2009. נשמע יומרני למותג שב-2007 מכר רק 650 מכוניות מכל הדגמים והשנה, 2008 מתכנן להגיע ל-800 יחידות. אבל גם אבי צור, מנכ"ל צ'מפיון מוטורס, שותף לאופטימיות וידע לספר על מחיר תחרותי לגרסת ה-1.6 האוטומטית (DSG) ועל ציפיות רבות מהמותג הספרדי.
במקביל לנחיתת האיביזה יחודש ייבוא האלתיאה (כנראה בגרסה הרגילה וה-XL גם יחד), שתעבור כמו הליאון מקצה שיפורים מינורי ותגיע עם מחירים תחרותיים מבעבר. הטולדו לא צפויה להגיע אבל לעומת זאת גרסת הפריטראק של האלתיאה כן צפויה לנחות כאן. מיד אחרי שתקבל תיבה אוטומטית. אגב, הצפי האופטימי של סיאט עוד לא לוקח בחשבון את המספרים שתביא ה'אקסו', המשפחתית הגדולה של סיאט שמבוססת על אודי A4, שתנחת בארץ בסוף 2009.