פיז'ו משלימה את היצע ה-308 בתערוכת פריז עם הצגת הגרסה הסטייליסטית של המשפחתית הצרפתית, 308CC. פיז'ו כבר פרסמה תמונות ומידע ראשונית אודות המכונית, אך את הופעת הבכורה יחד עם פרסום מידע נוסף שמרה היצרנית לתערוכה הביתית.
 
כפי שסיפרנו לכם אז, החידוש העיקרי ב-CC החדשה הינה פטנט 'צעיף האוויר' (Airwave) אשר הוצג לראשונה במרצדס SLK. מדובר בפתחי יציאת אוויר הממוקמים בראש המושב (מאחורי צוואר הנוסע), ומטרתם אחת – לאפשר לפתוח את הגג גם בימים קרים וליהנות מאוויר מחמם לאזור הראש. אצלנו מן הסתם, פתחים אלה יזרימו אוויר צונן בימי הקיץ. חידוש נוסף הוא האפשרות לנעול באמצעות השלט את תאי האחסון באזור הנוסעים (תא הכפפות ובקונסולה בין המושבים הקדמיים).

באגף הבטיחות מציעה ה-CC קשתות מגן הנשלפות בעת התהפכות, שלל בקרות אלקטרוניות ושש כריות אוויר (זוג קדמיות, וארבע צידיות). באגף ההינע מצויידת המכונית בזוג מנועים – אחד בנזין והאחר דיזל – בעלי מגוון הספקים. מבין לוגמי הבנזין נמצא מנוע 1.6 ליטר המציע 140 כ"ס או 150 כ"ס. המומנט בשתי הגרסאות זהה – כ-25 קג"מ ב-1,400 סל"ד – אך רק הגרסה החזקה יותר משודכת לתיבה ידנית (שישה יחסי העברה) כאשר הגרסה החלשה יותר משודכת לתיבה אוטומטית (ארבעה יחסים). ביצועים: תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות או 12.4 שניות בהתאמה ומהירות מרבית של 214 קמ"ש או 203 קמ"ש.
מבין לוגמי הסולר נמצא מנוע 2.0 ליטר 136 כ"ס או 140 כ"ס. כמו במקרה של גרסאות הבנזין גם כאן המומנט בשתי הגרסאות זהה (33 קג"מ ומתקבל ב-2,000 סל"ד), אך תיבות ההילוכים שונות; אוטומטית רובוטית (שישה יחסי העברה) במקרה של הגרסה החלשה וידנית (שישה יחסים) במקרה של הגרסה החזקה. ביצועים: תאוצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-12.5 שניות ומהירות מרבית של 202 קמ"ש במקרה של הגרסה החלשה או 11.4 שניות ו-206 קמ"ש בגרסה החזקה.
308CC מבוססת על אחותה משפחתית שבעצמה מבוססת אל קודמתה, ה-307. נקודה זו כמובן אפשרה לפיז'ו לחזור על דבריה מחשיפת ה-307CC המציעה ממדים דומים ובסיס גלגלים זהה: "המכונית מציעה מספיק מקום לארבעה נוסעים מבוגרים". אגב, לאלה שייבחרו בגרסה בעלת המושבים הקדמיים עם התפעול החשמלי, צפויה פונקציה שתעזור לחבריהם להיכנס מאחור – כפתור המסיט את המושבים הקדמיים לפנים. כפתור אחר אחרי על פתיחת הגג הקשיח שאת העבודה הוא דואג לסיים בתוך 20 שניות.