סאלון הפאר הצעירה יחסית של בנטלי – הקונטיננטל Flying Spur (הושקה ב-2005) – מתבררת כבנטלי המצליחה ביותר כיום וכבסיס חשוב מאוד עבור החברה בריטית האריסטוקרטית הנמצאת בבעלות פולקסוואגן. ה-Flying Spur מצוידת במנוע W12 בנפח 6.0 ליטר שמקורו בפולקסוואגן המייצר 560 כוח-סוס. אלו מספיקים להעניק ללימוזינת-הפאר הספורטיבית של בנטלי את התואר ^הלימוזינה המהירה בעולם, בייצור סדרתי^ עם נתון בהחלט מרשים האומר 312 קמ^ש. לא עוד. לקראת 2009 חושפת בנטלי את גרסת ה-Speed של ה-Flying Spur המצוידת באותו המנוע אך עם צמד מגדשי טורבו המעלים את ההספק ל-610 כוח-סוס. זהו אותו המנוע המוכר זה מכבר מגרסת ה-Speed של הקונטיננטל GT. על פי בנטלי מאפשר המנוע המחוזק תאוצה מעמידה ל-100 קמ^ש תוך 4.5 שניות ונתון המהירות המרבית שופר ב-10 קמ^ש ל-322 קמ^ש חסרי תחרות ללימוזינה הכבדה (כ-2.5 טון משקל עצמי). אמנם 2 כוחות הסוס הנוספים שיש למרצדס S 65 AMG מונעים מהקונטיננטל Flying Spur 'ספיד' את התואר ^הלימוזינה החזקה בעולם^ אך הגבלת המהירות במרצדס ל-250 קמ^ש וזינוק מהיר בעשירית השנייה מעמידה ל-100 קמ^ש משאירים בידי בנטלי את תואר ^הלימוזינה המהירה בעולם^. סביר להניח שזה עדיין אינו המנוע הירוק עליו חולמים בבנטלי, שכן עם נתוני צריכת דלק מוצהרת של 6.0 ק^מ לליטר ופליטת CO2 של כ-400 גרם לק^מ, הקונטיננטל Flying Spur 'ספיד' אינה ממש מתחרה בטויוטה פריוס...