את השם אינוויקטה (Invicta) אנו מכירים מיצרנית מכוניות הספורט הבריטית בשם זה, אבל בעבר הרחוק, כבר השתמשה ביואיק בשם זה לדגם סדרתי שיוצר בין 1959 ל-1963. האינוויקטה המקורית היתה משפחה בגודל מלא שכללה הארדטופ 2 ו-4 דלתות, קונברטיבל וסטיישן. עכשיו מחזירה ביואיק את השם עבור מכונית-קונספט מרשימה למדי, המוצגת בימים אלו בתערוכת בייג'ין.
למיטב הידוע לנו, מכונית התצוגה היא הקדימון למחליפת הלה קרוס, והיא אמורה להגיע לייצור ללא יותר מדי שינויים. הפלטפורמה היא אפסילון II, המחליפה את פלטפורמת אפסילון רבת השימושים (אופל ווקטרה, סאאב 9-3, שברולט מאליבו – בגרסה מוארכת – וגם פיאט כרומה). הדור החדש מיועד להנעה קדמית או כפולה ומשמש גם את אופל אינסיניה (INSIGNIA), מחליפת הווקטרה, שזה עתה נחשפה.
מכונית הקונספט מעוצבת בסגנון קופה-4-דלתות האופנתי, ומצויידת במנוע 4 ציל' מוגדש-טורבו עם הזרקה ישירה בנפח 2.0 ל', המפיק 250 כ"ס ו-30.4 קג"מ (נתון זה האחרון נראה נמוך למנוע מוגדש עם הספק שכזה, יש לציין). כיאה למכונית תצוגה החישוקים הם "20, עם צמיגי 245/40. בסיס הגלגלים הוא 291 ס"מ, האורך הכללי 4.93 מ', הרוחב 1.87 מ' והגובה – 1.47 מ'. אנו מצפים כי הלהקרוס הסדרתית (אם כך תכונה גם המחליפה) תהיה מעט קטנה יותר, למעט במימד הגובה.

לדפי ביואיק בקטלוג 'אוטו'