בתערוכת פרנקפורט האחרונה הציגה פיז'ו את ה-308SW "פרולוג", גרסת-סטיישן ל-308 שהוגדרה אז כקונספט. עכשיו, לקראת הצגתה בתערוכת ז'נבה הקרובה, חושפת פיז'ו את הגרסה הסדרתית. בדיוק כפי שהיה עם ה-307SW שקדמה לה, גם כאן מקבלת הסטיישן בסיס-גלגלים מוארך ב-10 ס"מ, 2.71 מ', כאשר הסרח מאחור צמח בכ-12 ס"מ כך שהאורך הכללי גדל ב-22 ס"מ ומגיע ל-4.50 מ'. התוספת הצנועה הזו מאפשרת להוסיף עוד שני מושבים בשורה שלישית, אם כי גם הפעם הם יתאימו לילדים בלבד. תשומת לב רבה הוקדשה למודולריות: כפי שניתן לראות בתמונות, המושבים ניתנים לסידור במגוון רחב של אפשרויות ושילובי נפח הטענה ומספר נוסעים. כל שלושת המושבים בשורה האמצעית, למשל, נפרדים זה מזה וניתנים לתפעול נפרד. הדלת האחורית מתפצלת לשניים, עוד תרומה לנוחות ההטענה, כאשר פתיחת החלון האחורי לבדו מאפשרת להשליך חפצים לתא המטען מבלי לפתוח את הדלת כולה – שימושי מאד בחניה צפופה, למשל, או כאשר תא המטען עמוס לעייפה. אם מוותרים על השוה השלישית, נפח ההטענה מגיע ל-674 ליטרים תחת הכיסוי, ואם מסירים גם את מושבי השורה השניה נין להכניס יותר מטען בנפח של למעלה משני מטרים מעוקבים לתוך המכונית. גג-הזכוכית הפנורמי הענק (עוד פרט שממשיך מה-SW הקודמת) גדל בשטחו ב-27% ושטחו מגיע עכשיו לכ-1.7 מטרים רבועים. היצע המנועים מתחיל מ-1.4 ל' בנזין עם 95 כ"ס, דרך 1.6 ל' 120 כ"ס, גרסאות טורבו של אותו מנוע עם 140-175 כ"ס, ודיזל מ-1.4 עד 2.0 ל' בהספקים מ-90 עד 136 כ"ס. תיבות אוטומטיות 6 הילוכים מוצעות עם מנוע ה-1.6 ל' 120 כ"ס, 1.6 טורבו 140 כ"ס, ו-2.0 ל' דיזל.