ברשת החלו לצוץ תמונות ראשונות של אבארט 500 הכה-מצופה (אך בהחלט צפויה...) בגרסה המוכנה לייצור, ונראה כי הן לא משאירות הרבה מקום לדמיון; כמו ההשראה הננסית הלוהטת (הנה סרטון לתזכורת) כך ספגה גם האבארת' המודרנית מנת-יתר של סטרואידים, אך עם ממדים כאלו ועבר מיתולוגי כמו האוריגינאל העניין מתקבל בברכה – אם לא כמובן מאליו. החצאיות סביב, הספויילר הקדמי הענק המשוך מטה וכמובן – פסי האבארט האופייניים לאורך המרכב מעניקים לננסית את הפוזה הראויה, שבהחלט לא תבייש את היורשת ל-500 החמה המקורית משנות ה-50'.
עדכון: פיאט פרסמה היום מידע רשמי אודות ה-500 אבארט, ואודות מותג אבארט בכלל. ובכן כפי שכתבנו בעבר, ה-500 החמה אשר תוצג בז'נבה בעוד קצת יותר משבועיים תקבל גרסת-ביניים של מנוע ה-1.4 טורבו "T-ג'ט", אשר תפיק 135 כ"ס – וזהו כבר נתון רשמי של פיאט. המומנט המירבי הוא 18.4 קג"מ ב-2,600 סל"ד, אך ניתן להעלותו ל-21 קג"מ (ב-3,000 סל"ד) על-ידי לחיצה על מתג "ספורט". ביצועים לא נמסרו עדיין, אך פיאט מספרת על מערכת Torque Transfer Control המסייעת להורדת הכוח לכביש ולשיפור ההתנהגות בפניות, כנראה סוג של דיפרנציאל מוגבל-החלקה.
למרבה הצער לא פורסמה תמונה נוספת מעבר לזו שכבר הודלפה.
כאמור, פרסמה פיאט גם פרטים על מותג אבארט שהחליטה להעלות מן האוב, תחילה עם הגרנדה פונטו אבארט ועכשיו עם ה-500 אבארט. ובכן בתוך 8 חודשים בלבד הקימה פיאט קומפלקס חדש על שטח של 23 דונם, המיועד כולו לדגמי אבארט השונים. באתר זה ירוכזו כל פעולות הפיתוח, הייצור, הניהול וקבוצת המירוצים של אבארט.