פיאט 500 אבארט – פרסום רשמי (עודכן)

גרסת האבארט של הפיאט 500 אמורה להחיות את מורשת סבתה המיתולוגית ותפוחת האיברים

ברשת החלו לצוץ תמונות ראשונות של אבארט 500 הכה-מצופה (אך בהחלט צפויה...) בגרסה המוכנה לייצור, ונראה כי הן לא משאירות הרבה מקום לדמיון; כמו ההשראה הננסית הלוהטת (הנה סרטון לתזכורת) כך ספגה גם האבארת' המודרנית מנת-יתר של סטרואידים, אך עם ממדים כאלו ועבר מיתולוגי כמו האוריגינאל העניין מתקבל בברכה – אם לא כמובן מאליו. החצאיות סביב, הספויילר הקדמי הענק המשוך מטה וכמובן – פסי האבארט האופייניים לאורך המרכב מעניקים לננסית את הפוזה הראויה, שבהחלט לא תבייש את היורשת ל-500 החמה המקורית משנות ה-50'.
 
עדכון: פיאט פרסמה היום מידע רשמי אודות ה-500 אבארט, ואודות מותג אבארט בכלל. ובכן כפי שכתבנו בעבר, ה-500 החמה אשר תוצג בז'נבה בעוד קצת יותר משבועיים תקבל גרסת-ביניים של מנוע ה-1.4 טורבו "T-ג'ט", אשר תפיק 135 כ"ס – וזהו כבר נתון רשמי של פיאט. המומנט המירבי הוא 18.4 קג"מ ב-2,600 סל"ד, אך ניתן להעלותו ל-21 קג"מ (ב-3,000 סל"ד) על-ידי לחיצה על מתג "ספורט". ביצועים לא נמסרו עדיין, אך פיאט מספרת על מערכת Torque Transfer Control המסייעת להורדת הכוח לכביש ולשיפור ההתנהגות בפניות, כנראה סוג של דיפרנציאל מוגבל-החלקה.
למרבה הצער לא פורסמה תמונה נוספת מעבר לזו שכבר הודלפה.
 
כאמור, פרסמה פיאט גם פרטים על מותג אבארט שהחליטה להעלות מן האוב, תחילה עם הגרנדה פונטו אבארט ועכשיו עם ה-500 אבארט. ובכן בתוך 8 חודשים בלבד הקימה פיאט קומפלקס חדש על שטח של 23 דונם, המיועד כולו לדגמי אבארט השונים. באתר זה ירוכזו כל פעולות הפיתוח, הייצור, הניהול וקבוצת המירוצים של אבארט.

Cookies icon אתר אוטו משתמש בעוגיות

לידיעתך: באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies ובכלים דומים כדי לספק לך חווית גלישה המותאמת ומבוססת על נתוני הגלישה שלך באתר. המשך הגלישה באתר מהווה הסכמתך לשימושים אלו על-פי לתנאי השימוש ומדיניות הפרטיות.