על הסדאן של פיסקר סיפרנו לכם עוד בסוף אוקטובר, כאשר המכונית נחשפה לראשונה. מאחורי העיצוב היפהפה דובר על מכניקה עם נתונים מבטיחים – וההודעה לעיתונות כללה יומרות גדולות: כמויות מכירה של 15,000 יחידות בשנה, בעיקר. עכשיו נחשפה המכונית במלוא הדרה בדטרויט, עם שם – קארמה – ויפה עוד יותר מאשר בתמונות; וכן, עדיין עם יומרות גדולות לגבי מקומה בשוק, והצהרות שנשמעות אופטימיות למדי לגבי מועד כניסתה לייצור.
למעשה, הקארמה היא יפה עד כדי כך שהיינו בוחרים בה בקלות כמלכת התערוכה, אלמלא הגריל הרחב בחרטומה שמשווה לה מראה של כריש מחייך. יודעים מה? אפילו כך היא הכי יפה, מעין גרסה חושנית ומחוטבת של מזראטי קוואטרופורטה.
מבחינת הממדים, הקארמה משלבת אורך של מרצדס CLS (אנו מנחשים שלא במקרה נבחרה המכונית הזו דווקא להשוואה), רוחב של ב.מ.וו סדרה 7 (כנ"ל) וגובה של פורשה 911 (שוב, אזכור לא מקרי). לטענת פיסקר, הקארמה משלבת ביצועים של מכונית ספורט עם פאר ונוחות של סדאן גדולה, ובעיקר – פעולה חסכונית מאין כמוה. המפרט הטכני כולל יחידת הנעה היברידית מסוג פלאג-אין, דהיינו עם מצברים הניתנים לטעינה ממקור חיצוני (בדומה למערכת ההנעה E-Flex של GM, למשל). פיסקר מכנה את המערכת Q Drive. מנוע שריפה-פנימית קטן יחסית בעל ארבעה צילינדרים משמש כגנרטור לטעינת המצברים; ההנעה מתבצעת בכל מקרה באמצעות מנוע חשמלי המניע את הגלגלים האחוריים.
כמו בהודעה המקורית, חברת פיסקר טוענת לטווח נסיעה מרשים בכוח המצברים בלבד: 50 מייל, מספיק לצרכי הנסיעה היומיים של נהגים רבים. כל עוד תקפיד לטעון את המכונית מדי לילה, יתכן וניתן יהיה להסתפק בתדלוק אחד בשנה. בלימה רגרטיבית מסייעת לטעינת המצברים, כמו במכוניות היברידיות קיימות. הקארמה פועלת בשני מצבים, לפי בחירת הנהג באמצעות מתגי-משוט מאחורי ההגה: מצב ^חמקן^ (Stealth) שקט, ומצב ^ספורט^ המשחרר את מלוא הפוטנציאל. במצב זה תוכל המכונית להאיץ ל-60 מייל לשעה בפחות מ-6 שניות ולהגיע למהירות של 200 קמ^ש. לביצועים הללו מסייע מרכב העשוי חומרים קלים במיוחד, אם כי ההודעה לעיתונות אינה מפרטת איזה חומרים בדיוק.
כיאה למכונית הנושאת תג מחיר של 80,000 דולר, הקארמה מציעה אבזור בשפע – כולל כמה פטנטים יוצאי דופן: לרוכשים יוצע כאופציה גג שהוא פאנל סולרי, אשר יסייע לטעינת המצברים וידאג לצינון תא הנוסעים כאשר המכונית חונה. המכונית שהוצגה בדטרויט נשאה צמיגי ^22 ענקיים – אך לא רק לצורך התצוגה: חברת פיסקר מצהירה כי הגרסה הסדרתית תראה בדיוק כמו מכונית התערוכה, בפנים ובחוץ. ולסיום, המסירות בפועל ללקוחות אמורות להתחיל כבר ברבעון האחרון של 2009, מה שאומר שפיסקר עשוייה להיות הראשונה שמצעיה מכונית היברידית מסוג פלאג-אין לציבור הרחב. עכשיו צריך לראות אם החברה תעמוד בכל ההצהרות, ועד כמה ציבור הלקוחות יהיה באמת רחב: הכמות המוצהרת של 15,000 מכוניות בשנה נראית קצת מוגזמת.