פיג'ו 308
למרות שער האירו המטפס בחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן, לא מתכוננים לנוח ב-2008. גל חידושים גדול של הקונצרן הצרפתי אמור להגיע לקראת אמצע השנה אם כי סביר להניח שחלק ממנו יגיעו קודם לכם, לכבוד תערוכת הרכב אוטומוטור שתיערך בחול המועד פסח.
החדשה החשובה ביותר לשוק הישראלי היא כנראה נחיתת פיג'ו 308 (לכתבת ההשקה), במספר גרסאות הינע. בניגוד להצהרות קודמות נראה שהיבואן ינסה להחדיר את גרסת ה-1.6 ל' האוטומטית לקבוצה 2 (עד 111 אלף ש"ח) לצורך חישוב שווי ערך, בגלל חשיבות המכירות לציי הרכב. מעט לאחר מכן תגיע הסיטרואן C5 החדשה שוב במספר גרסאות (בדומה למצב כיום) גם כאן עדיין לא אמר היבואן נואש לגבי קבוצה 4 (עד 147 אלף ש"ח) לחישוב שווי ערך. סיוע בנושא הציים יכול להגיע דווקא מכיוון גרסת הסדאן של הסיטרואן C4 שאמורה להגיע מארגנטינה. הביקוש למכונית הזו בדרום אמריקה עדיין מעכב את ההגעה לאירופה אבל בלובינסקי מקווים שהשנה זה סוף-סוף יקרה. בכל מקרה ה-C4 המשפחתית תהיה יקרה מגרסת החמש דלתות המוכרת. גם ה-207CC אמורה לנחות בארץ, כנראה לקראת אוטומוטור ובלובינסקי עדיין בודקים את האפשרות לייבא את גרסת ה-RC של ה-207.
לצד כל אלה יש לציין את נחיתתו הצפויה של סיטרואן C4 פיקאסו בעל החמישה מקומות, במרץ-אפריל ואת העובדה שבסוכנות המקומית עדיין ממתינים להגעת תאומי הפנאי היפניים, הקרוסייר וה-4007.