רולס-רויס, כמו כולם, רוצים למכור כמה שיותר יחידות, ועם גרף מכירות שעולה בכל שנה מ-03', בא התאבון. אחת השיטות להמשיך את הגידול היא להוסיף דגמים להיצע הקיים – זה התחיל עם גרסת בסיס גלגלים ארוך לפאנטום, המשיך עם גרסה פתוחה ומרשימה למראה לפני כמה חודשים, ועכשיו מתווספת גרסה משוריינת. רכבי פאר משוריינים אינם משהו חדש או מקורי במיוחד – אנשים עם כסף תמיד היו מטרה קורצת, והם יכולים לשלם בנדיבות בעבור תחושת הביטחון – וניסיון לנגוס נתח בשוק האקסקלוסיבי הנ^ל הוא צעד מתבקש. מפרט המיגון מיישר קו עם מפרט האבזור, כמובן, ועומד בתקנים המחמירים ביותר הקיימים כיום (VR7, לחובבי הטריוויה). את עבודת המיגון תבצע חברת mutec (שום קשר ל-motec של מחשבי המנוע המשופרים, למיטב ידיעתנו) שעושה שימוש בחומרים המקובלים – שילוב של פלדה, קבלאר, חלונות משוריינים וכו', כל הדרוש כדי לשמור על שלמות עורם של הלקוחות העשירים. השינויים לא מסתכמים בתוספת המיגון – המתלים הוקשחו כדי להתמודד עם תוספת המשקל, אך החברה טוענת כי שמרה על רמת הנוחות של הפנטום הרגילה. יחידת הכוח אומנם לא שונתה, אך יש לנו הרגשה שיחידת הכח המקורית (V12 בנפח 6.75 ל' המספק 460 כ^ס ו-73.5 קג^מ) לא תתקשה להתמודד עם תוספת המשקל. תוכלו להזמין את הגרסה המשוריינת אצל הדילרים של רולס-רויס בעולם (79 במספר אם תהיתם), כאשר הרכב יוצע בתחילה באירופה ו... במזרח התיכון.