מאז הוצגה הלוגאן באירופה, ולעיתונאים הישראלים, אי אז ב-2004, נתונים אנשי קרסו, כנראה, בקונפליקט. מצד אחד יש להם מכונית שכאילו תפורה לשוק הישראלי – זולה לקניה ולאחזקה, מכונית שפשטות ועמידות היו מאבני היסוד בתכנונה, המציעה ביצועים ואבזור סבירים. אלא שהמכונית הזו נשאה על חרטומה את סמל דאצ'יה, שנושא עימו את אחד הזכרונות היותר מרירים בזיכרון המוטורי הקולקטיבי של עם ישראל. זו כנראה הסיבה שכבר שלוש שנים אנו שומעים הבטחות חוזרות ונשנות ש^או-טו-טו הלוגאן בארץ^, תמיד עם תג מחיר מפתה מאוד מוצמד אליה, אבל מעולם הכוונות לא התממשו.
כל זה ישתנה, אולי, תוך כחצי שנה. התוכניות כוללות בשלב ראשון את יבוא הלוגאן MCV, גרסת הסטיישן/מיניוואן היושבת על פלטפורמה מוארכת של הלוגאן ומציעה מרווח מפתיע לשבעה נוסעים. למרות העדר תיבה אוטומטית בהיצע כרגע, היבואן מאמין כי עם מחיר שיחל ב-102,000 ש^ח, היא יכולה להתחרות בכבוד בטנדרונים ובקרב בעלי המשפחות הגדולות אך דלות האמצעים.
ה-MCV תגיע תחת מותג רנו, מה שאומר חזות מעט שונה ופנים ברמת גימור מעט גבוהה יותר מזו שמגיעה עם מותג דאצ'יה. יחידת ההנעה תהיה מנוע 1.6 ל' בנזין 90 כ^ס, וגם גרסת הדיזל, עם מנוע 1.5 ל' 70 כ^ס (כמו זה שאיתו משווק הקנגו כרגע) בתכנון.
אבל המכונית המשמעותית יותר עבור השוק הישראלי תגיע, כנראה, רק בעוד כשנה. אז אמור להגיע לארץ דגם חדש של הלוגאן שאם יעמוד בהבטחות המפרט והמחיר, עשוי לכבוש לעצמו נתח שוק משמעותי במרכז הקונצנזוס של שוק הרכב הישראלי, בתנאי שיוכיח אמינות ראויה וחשוב מכך – בתנאי שבקרסו יצליחו לנתק אותו בתודעה המקומית מהדאצ'יות של 88. מדובר בגרסה המעוצבת בצורה מעט צעירה ומודרנית יותר מהלוגאן הנוכחית, למרות שהבסיס המכני כנראה לא שונה.
על מראה הדגם החדש ניתן אולי ללמוד מדגם שהשיקה החברה בברזיל תחת השם סנדרו. מדובר בסופרמיני גדולה – עם ממד אורך של 4.02 מ' היא ארוכה יותר מהקליאו III – ובעלת תא מטען מרווח (320 ל'), מה שאמור לקסום למשפחות צעירות ועירוניות. היא תוצע עם מנוע 1.6 ל' ותיבה אוטומטית במחיר שינוע סביב 90,000 ש^ח, מה שאמור לעזור לקרסו לחזור לשוק הסופרמיני, בו מכירותיהם התדרדרו לשפל מאז הצגת הקליאו III היקרה.