הדור הבא של ההונדה אקורד יושק בתערוכת ז'נבה 2008. בינתיים מעניקה לנו הונדה הצצה לא רעה בכלל אל הקו העיצובי של מכוניתה החדשה, החשובה מאד עבור היצרן בשוק האירופי (הדור האמריקני החדש נחשף לא מכבר). את תפקיד הייצוג קיבלה גרסת סטיישן דווקא, אשר זזכתה לכינוי 'ספורט טורר קונספט'. מעבר למראה, המרשים לכשעצמו, לא סיפקה הונדה פרטים אודות האקורד הסדרתית, למעט היצע המנועים שיכלול מנועי בנזין 2.0 ו-2.4 ל' ומנוע דיזל 2.2 ל'. שזה, אהם, בדיוק כמו הדגם הנוכחי... למעט העובדה שכל המנועים יעמדו – אומרת הונדה – בתקני יורו 5. בנוסף, מנוע הדיזל יהיה שיפור של המנוע הנוכחי, ויזכה לכינוי i-DTEC. הוא יהיה חזק יותר, נקי יותר (עמידה בתקנות יורו 5 כאמור) וגם חסכוני יותר.
לגבי כל היתר נאלץ להמתין עד סמוך יותר להשקת גרסת הייצור של האקורד, בעוד כחצי שנה.