רנו לגונה קופה – סל מלא הפתעות (עודכן: וידאו) - אוטו

רנו לגונה קופה – סל מלא הפתעות (עודכן: וידאו)

עוד פרטים על הקנקן, ובעיקר על מה שבתוכו * כולל סרטון להורדה

את הלגונה קופה קונספט כבר ראיתם אצלנו לפני יומיים כשתמונות ראשונות נחשפו ברשת. אבל עכשיו חושפת רנו פרטים מלאים (ראה טבלה) בתוך מלל ארוך כאורך הגלות על העיצוב, חיצוני ופנימי, שנחסוך מכם – פשוט הביטו בתמונות והחליטו בעצמכם אם אתם אוהבים את המראה והעיצוב הפנימי. אנחנו מאמינים כי תצליחו בכך גם מבלי לדעת על ^הקווים העולים מהפגוש הקדמי עד לתא המטען, מדגישים את המראה השרירי^, או על כך ש^עיצוב גלגל ההגה שואב מהקופה GT הגדולות של העבר ומעוצב בדמות עלי כותרת...^. סרטון להורדה: רנו לגונה קופה > אבל למרות שהקנקן במקרה הזה נראה לא רע בכלל, מההודעה לעיתונות עולה שהעיקר נמצא דווקא בתוכו. הפרט הראשון הוא המנוע – את הקופה יניע כסטנדרט (וכן, מההודעה לעיתונות בהחלט עולה כי הקופה אמורה להגיע לייצור בעתיד הקרוב) מנוע דיזל V6 חדש שפותח בשיתוף עם ניסאן. המנוע, בנפח שלושה ל', אמור להציע נתונים מרשימים למדי – 230-265 כ^ס ו-45.9 עד 56.1 קג^מ, בהתאם לגרסה, בהחלט בשורה הראשונה של מנועי הדיזל כיום. רנו מספרים כי דגש רב הושם על עידון ושקט כמו גם על טווח פעולה רחב – המנוע מגיע לשיא המומנט ב-1,700 סל^ד (נתון מקובל למדי) ותקרת הסל^ד שלו היא ב-5,200 סל^ד, וזה כבר גבוה משמעותית מהמקובל במנועי דיזל. עם תיבת שישה הילוכים הוא מאיץ את הקופה למאה בשבע שניות, ועדיין מצליח לייצר פחות מ-200 גרם CO2 לק^מ. המנוע החדש אמור לשרת במכוניות הגדולות והיקרות יותר של הקונצרן, וישחק ככל הנראה תפקיד משמעותי בניסיון החדירה של אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, לאירופה חובבת הדיזלים. אבל בזה לא נגמרת רשימת החידושים בקונספט קופה. גם המשך מערכת ההנעה חדשה לחלוטין, ומעניין לא פחות. מדובר במערכת היגוי כפול שזכתה לשם Active Drive, שמתאימה גם ללגונה ה^רגילה^, שעל בסיסה פותחה הקופה. לא נמסרים פרטים טכניים על אופן פעולתה של המערכת, שפותחה על ידי חטיבת הספורט של רנו, ובמקום זאת מעדיפים אנשי העיתונות של רנו להפליג בסופרלטיבים על הנאה מהנהיגה ואחיזה מוחלטת. כן, הם אפילו השתמשו בביטוי השחוק עד לעצם של ^אוחזת את הכביש כמו רכבת על מסילה...^ רנו לגונה קופה קונספט מנוע: V6 טורבו דיזל, מסילה משותפת הספק: 230-265 כ^ס מומנט: 45.9-56.1 קג^מ/1,700-3,800 סל^ד תיבת הילוכים: אוטמטית, 6 אורך: 4.68 מ' רוחב: 1.96 מ' גובה: 1.37 מ' בסיס גלגלים: 2.71 מ' משקל 1,685 ק^ג תא מטען: 380 ל' צמיגים 245/35-20
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות