תהליך הרענון של פיאט קיבל היום עוד תנופה עם הצגת האצ'בק חדשה ויפיפיה: הבראבו, מחליפת הסטילו. מרכז העיצוב של פיאט הוא שאחראי למראה החלקלק החדש, שינוי דרמטי לעומת הסטילו הזויתית והמשך לעיצוב המוצלח של הגרנדה-פונטו.
כדי להדגיש את מה שפיאט מקווה עתיד להיות עידן החדש בסגמנט C החשוב, פיאט מציגה יחד עם הבראבו לוגו חדש – אשר יגיע בהדרגה גם לשאר דגמי המותג ויחליף את הלוגו הקודם, הקיים מאז 1999.
בשלב זה נמסרו פרטים ראשוניים וחלקיים בלבד אודות הבראבו. בסיס הגלגלים נותר זהה לזה של הסטילו, 2.60 מ'; האורך של גרסת ה-5 דלתות – היחידה שהוצגה בינתיים – הוא 4.34 מ', גידול ניכר של כ-9 ס"מ לעומת הסטילו המקבילה. הרוחב גדל בכ-3 ס"מ ועומד על 1.79 מ', ובגובה יש דווקא התקצרות קלה של 2.5 ס"מ. תא המטען גדל מ-370 ל-400 ל' לפני קיפול מושבים, לטענת פיאט הגדול בקבוצה (לא כולל גרסאות 4 דלתות, כמובן). בהיצע המנועים בולט דור חדש של מנועי בנזין מוגדשי-טורבו המכונית T-Jet, בנפח 1.4 ל' ובהספקים של 120 ו-150 כ"ס, לגביהם טוענת פיאט כי הם מצטיינים בצריכת-דלק נמוכה במיוחד. בנוסף יוצע מנוע הבנזין 1.4 ל' האטמוספירי הקיים בעל 90 כ"ס, וההיצע הרגיל של מנועי טורבו-דיזל בנפח 1.9 ל' בהספקים של 120 ו-150 כ"ס.
בינתיים לא דובר על תיבות ההילוכים אבל אפשר להמר כי גם בדגם הזה לא נתקל בתיבות אוטומטיות מהסוג האהוב על השוק הישראלי. החשיפה הציבורית של הדגם החדש תערך ברומא בסוף ינואר, כשהשיווק ברחבי אירופה יחל בשבועות שלאחר כך.