במסיבת עיתונאים שהתקיימה אתמול בבית צ'מפיון מוטורס, חשף מנכ^ל החברה יונתן ולד את דרך היערכותה המחודשת של החברה, בחטיבות מכירה, ואת תוכניות החברה לעתיד הקרוב. בין היתר מתכוונים בצ'מפיון למתג גם את שם החברה עצמה בנוסף למותגי המכוניות אותן היא מייבאת (פולקסוואגן, אודי, סקודה וסיאט). בין הפעולות לבניית המותג, תרכז צ'מפיון את כל מותגיה בתערוכת אוטומוטור, בה תציג מכוניות שאינן נראות כלל בישראל כלמבורגיני גייארדו ספיידר (השייכת לחטיבת אודי) למשל. ולד שואף להעלות את רמת המכירות ב-2000 יחידות ביחס לשנה הקודמת ולהגיע לסך מכירות של 12000 יחידות בעיקר בשוק הפרטי. אחרי ולד, הציג אורי להב, מנהלה הטרי של חטיבת פולקסוואגן, את תוכניתה של החטיבה להתמודדות בשוק ב-2007. באופן טבעי, עקב עלותן הגבוהה של מכוניות גוש היורו ואי היכולת לתת הנחות של ממש לחברות הליסינג, מוותרת כמעט חטיבת פולקסוואגן על שוק זה ומרכזת את מאמציה בלקוח הפרטי. זאת היא תעשה השנה תוך הצגת מספר רב של דגמים ושל אופציות שונות בכל דגם, שדרוג חלק מהדגמים האחרים והוזלה (כן הוזלה) של חלק מדגמי השנה החדשה, בעיקר אלו המונעות בדיזל. הרבעון הראשון של שנת 2006, מראה עלייה מבטיחה של 25% במכירות פולקסוואגן, כשאורי מתגאה במיוחד בעובדה שנמכרו כבר 20 יחידות של גולף GTI ובהצלחתה הגדולה של הפאסאט. דגמי 2007 יכללו את הפולו המתוחה עם גרסת כניסה (1.4 ידנית בגימור טרנדליין) במחיר מפתיע: 91,000 ₪ (הוזלה של 7,000 ₪ לעומת הדגם המקביל ב-2006). גם גרסאות הפולו האחרות מוזלות בשנת המודל הקרובה, אם כי לא באותה המידה. צ'מפיון, מעודדת מהצלחתה של הגולף הספורטיבית, תייבא ותטיל לשוק גם את גרסת הספורט של הפולו: פולו GTI, 1.8 טורבו, 150 כ^ס, עם מהירות מקסימלית של 216 קמ^ש. הפולו הזו תומחרה במחיר סביר של 155,000 ₪. בדגמי הגולף פלוס, ההוזלה המשמעותית תחול רק במחירי גרסאות הדיזל כשגרסת ה-TDI האוטומטית, מוזלת ב-11,500 ₪, ותעלה 161,000 ₪. הפאסאט המאוד מצליחה, לא תוזל כלל, אך לדגמים תצטרף גרסה חזקה: 2 ליטר טורבו, 200 כ^ס. הגרסה תעלה 280,000 ₪. עוד פאסאט חדשה לעלות לישראל, היא הדגם הפופולארי באירופה – פאסאט וריאנט (סטיישן) בדגמי בנזין 2.0 ליטר FSI, שתמכר ב-209,000 ₪ ודגם דיזל 2 ליטר TDI שיימכר עבור 225,000 ₪. ברכב הפנאי של החברה, הטוארג המאוד מצליח, אין שינוי במחיר אך מנוע הבנזין V6 גדל ל-3.6 ליטר ול-280 כ^ס. עוד תגיע כמות מוגבל של גרסת הסרט קינג קונג, המכונה קונג ולה אבזור מיוחד ומחיר עוד יותר מיוחד – 500,000 ₪. חדשה לגמרי היא הג'טה החדשה שתגיע עם כניסת דגמי 2007. גרסת הסדאן (3 קופסאות 4 דלתות) של משפחת הגולף. בהיעדר יכולת של ממש להתמודד בשוק הליסינג, תתמודד גם הג'טה האלגנטית, בשוק מכירות הרכב הפרטי. הפעם, מתומחרת גרסת הסדאן ברמה שתאפשר לה לדחוף רגל לשוק המשפחתיות ולהלחם על מקומה בכבוד. למרות שאין תמחור סופי, היבואן מתכוון למכור את הפורמולה הישראלית (1.6 אוטומטית) בפחות מ-140,000 ₪, בעוד הגרסה הבכירה יותר, זו עם מנוע 2 ליטר FSI, תמכר בסביבות ה-165,000 שקלים. הג'טה תגיע גם בגרסת TDI. עוד תגיע השנה לישראל הטוראן, המיניוואן בגרסת 7 מושבים. אורי להב הציג גם את קמפיין הפרסום שילווה את פולקסוואגן השנה. הקמפיין מתבסס על הסיסמה הישנה של המותג: ^כי חיים רק פעם אחת^ רק שהפעם לא ישתמשו בסיסמה במובן בטיחות, אלא במובן הגשמת חלומות: ^תממש רצונות...תגשים חלונות...תפרגן לעצמך...פולקסוואגן, כי חיים פעם אחת^.