אם אינכם מעורים בסצינת מכוניות-השרירים האמריקנית ונמנים על אוהדי תור-הזהב של המכוניות הללו – ואנו מודים שאנחנו לא זה ולא זה – הרי שהשם Baldwin-Motion לא אומר לכם הרבה, כפי שגם לנו לא אמר כלום עד שנתקלנו בידיעה הזו. ובכן מדובר בשותפות אשר, בין 1968 ל-1974, הציעה מכוניות שברולט משופרות להפליא – בעיקר שברולט קאמארו – אשר זכו להערכה רבה כמו גם הצלחות על מסלול המירוצים. שמה של השותפות נגזר מסוכנות מכוניות GM בשם בולדווין, וחברת השיפורים Motion Performance. תקנות זיהום פדרליות שהונהגו בעקבות משבר הנפט של 1973 עצרו למעשה את פעילות החברה. ובכן עכשיו התעורר השם מחדש. אנשי מושן-פרפורמנס המשיכו במרוצת השנים לעסוק בפעילות בפרופיל נמוך, ולאחרונה הקימו שותפות חדשה הנושאת את אותו שם. בתערוכת SEMA האחרונה הוצג אבטיפוס של קאמארו מפלצתית שענתה לשם ^סופרקופה^ – ועכשיו הכריזה החברה החדשה-ישנה על ייצור בהיקף מוגבל, על בסיס קאמארו 69'. המכונית מכונה ^בולדווין-מושן קאמארו 540 סופרקופה^. המספר בכינוי נלקח מנפחו של מנוע ה-V8 באינצ'ים מעוקבים – וזה יוצא לא פחות מ-8,849 סמ^ק! התפוקה המתקבלת היא יותר מ-700 כ^ס, אם כי ניתן בקלות לקבל גם יותר אם תרצו (כולל אופציות הגדשה שמביאות את ההספק לסביבות 1,000 כ^ס). המנוע עשוי אלומיניום, למרבה המזל, ונבנה תוך שימוש במשאבים ובנסיון העצום של החברה עצמה ובשיתוף מיטב הספקים שיכול להציע שוק השיפורים האמריקני הענק; רבים מהרכיבים יוצרו במיוחד עבורו, כולל מערכת הזרקת הדלק. למנוע משודכת תיבת טרמק ידנית 5 הילוכים שמעבירה את הכוח לאחור דרך דיפרנציאל מוגבל-החלקה. אל תטעו ותחשבו שמדובר בסתם מנוע מפלצתי שנשתל במכונית מיושנת: מתחת לגוף המנופח שאכן שייך במקור לקאמארו 69' שוכנת שילדה מודרנית לגמרי מצינורות פלדה, כולל מיתלים נפרדים לכל ארבעת הגלגלים והמילה האחרונה בכל הרכיבים: בולמי זעזועים בתצורת קוילאובר, מוטת ייצוב, מנגנון היגוי, בלמים – כולם מהשורה הראשונה, חלקם נבנו במיוחד עבור דגם זה. החישוקים הם בקוטר ^18 מלפנים (ברוחב ^10) ו-^20 מאחור (ברוחב ^12!), עם צמיגי מישלין פיילוט ספורט במידות 265/35 מלפנים ו-265/25 מאחור. גם תא הנוסעים נתפר מהמסד עד הטפחות וכולל את מיטב האבזור המודרני. רשימת הציוד כוללת בין היתר מושבים חשמליים, מערכת שמע המבוססת על סוני Xplod, וגולת הכותרת – מצלמות וידאו אחורית אשר זכתה לכינוי Hemi Cam. למה ^המי^? ^כי באמצעותה ניתן להראות את כל מכוניות ה-Hemi שנעקוף^, מסביר אחד מאנשי החברה... מצלמות נוספות מותקנות מאחורי הרדיאטור לכיוון המנוע, ובצמוד לקליפר הבלם הקדמי, כך שבלחיצת כפתור ניתן לצפות בקרביים המכניים של המכונית על הצג הצבעוני המרכזי. כל זה יוצע לציבור בשלב ראשון בסדרה של 12 מכוניות בלבד, כשהמשך הייצור יקבע בהתאם לדרישה. כל מכונית מתבססת על קאמארו אמיתית, כאמור, ותסופק עם מספרי זיהוי מקוריים להקלת הליכי הרישוי. הפרט היחידי שאינו ידוע לנו בשלב זה הוא המחיר, אבל לא נראה לנו שהוא ישנה הרבה לרוכשים הפוטנציאליים.