אחד האיורים שמנסים לחזות את מראה המסתערת הבאה
אמריקה כבר מזמן שבויה בגל הרטרו, וכל היצרנים מפשפשים עמוק בשק ההיסטוריה בניסיון לדלות שמות בעלי הילת עבר מפואר שאולי יתרום למכירות. אבל לא רק שמות – בשנים האחרונות שלושת הגדולות מדטרויט פנו לעיצובים עם קשר ברור לדגמים היסטוריים. הדור החדש של המוסטאנג ושברולט HHR בהשראת הסבארבן המקורי הן רק שתי דוגמאות. גם דודג' לא טמנו ידם בצלחת וכך זכינו לקבל את הצ'ארג'ר העדכנית שהיא למעשה גרסת דודג' לקרייזלר 300C עם מוטיבים מהמכונית המקורית. קבלת הפנים החמימה שקיבלה הצ'ארג'ר המודרנית שכנעה את דודג' להמשיך במגמה (או אולי הרצון לפצות על כך שהצ'ארג'ר הנוכחית היא בכלל סדאן מגודלת ולא קופה סקסית).
בתערוכת דטרויט הקרובה צפויה דודג' להציג מכונית קונספט שעונה לשם צ'אלנג'ר, וכפי שרואים בצילומי הריגול האלו היא מראה קשר בולט לצ'אלנג'ר המקורית, שהייתה ממכוניות השרירים הבולטות של שנות ה-70. על פי ההערכות הצ'אלנג'ר תיבנה על הפלטפורמה המשמשת את הדודג' צ'ארג'ר והקרייזלר 300C ותעשה שימוש בגרסה החזקה של מנוע ההמי – 6.1 ליטר וכנראה 425 כ^ס – שישודך לתיבת הילוכים ידנית בת 6 מהירויות.
לפי ניסיון העבר מדובר בבלון ניסוי שיגיע לייצור במהירות אם יזכה לתגובות חיוביות (וסביר להניח שיהיו כאלה) כך שיתכן שגם השם ^צ'אלנג'ר^ יזכה לתחיית המתים.