יותר מ-50 כלי רכב של הונדה ואקיורה מוצגים בתערוכת SEMA על ידי משפרים שונים. הונדה עצמה מציגה את גרסה הלד-אולטה-חצאיות לאחד ממושאי השיפורים האולטימטיביים – הסיוויק. בנוסף הוצגה גם גרסה סגלגלה לטנדר של הונדה, הרידג'ליין. לא לחינם בחרו בהונדה להציג את הסיוויק SI ספורט קונספט ב-SEMA, יחד עם 18 SI-ים נוספות ששופרו על ידי מומחי אפטר מרקט אמריקאים. הונדה עומדת לשווק את הרכב בחודש הבא בשוק האמריקאי, בו הסיוויק נחשבת בסיס מעולה לשיפורי יופי מוגזמים למדי. הקונספט של הונדה ל-SI בנוי על בסיס הרכב שיימכר לציבור הרחב, כאשר השינויים החיצוניים כוללים פגושים מקרבון פייבר, חצאיות צד מודגשות וספויילר אחורי מגודל, גם הוא מקרבון פייבר כמובן. המתלים הוחלפו בספורטיביים יותר והרכב הונמך ב-25 מ^מ. הצמיגים גדלו ל-245/35 והם מורכבים על חישוקי 19 אינצ', המאכלסים מערכת בלימה משופרת מבית ברמבו בשילוב עם דיסקים מחורצים. הקאליפרים, כצפוי, נצבעו באדום לוהט. הונדה ציינו כי שינויים אלו שיפרו את ההתנהגות, אך לא שכחו להזכיר את האפקט התדמיתי שלהם. השינויים המוחצנים ממשיכים גם לפנים הרכב – ריפודי עור בצבע אדום (מזעזע?) בצד שמאל, ובצבע לבן בצד ימין, כאשר צבע הדשבורד שונה בהתאם לצבע המושב מולו. הצבעים בהחלט מושכים תשומת לב מרובה, אך האם השוני נאה? – זה כבר בעיני המתבונן (ובשביל המתבונן שלנו זה כבר היה קצת יותר מדי). כדי להשלים את החגיגה הצבעונית רצפת הרכב שזורה מתכת כסופה בוהקת. ככל הנראה המנוע לא שונה מהגרסה שתימכר לציבור, 2.0 ל' המפיק 197 כ^ס. אלו מועברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבה ידנית בעלת שישה הילוכים. כדי להתמודד עם הכוח הותקן דיפרנציאל מוגבל החלקה, למרות שככל הנראה עדיף לנסוע לאט עם הרכב, שלא יפספסו את הריפודי עור... במידה והסיוויק לא מספיק מוחצנת בשבילכם, יש להונדה משהו שבטוח יעשה את העבודה – הרידג'ליין. הטנדר הראשון של הונדה שמכוון במיוחד לשוק האמריקאי (הרכב הנמכר ביותר בארה^ב הוא טנדר). כמו כל רכב ב-SEMA גם הוא עבר שינויים שהפכו אותו למרשים במיוחד, ג'אנטים ענקיים, בלמי ברמבו ועיצוב פנים מחודש וקרבי במיוחד שגורם לסיוויק SI להיראות כרכב לגיל הזהב.