קלימן (kleemann) מציגה E קלאס סטיישן מוגבה, בעל הנעה כפולה. הדגם פונה לקהל בעל כיסים עמוקים שלא מעוניין ב-SUV קלאסי, אך עדיין רוצה מרווח גחון גדול יותר מהרגיל. ה-E50KCC מבוססת על E500 בעלת הנעה כפולה, שעברה שיפורים רבים, בעיקר במתלים ובמנוע. מרווח הגחון גדל ב-20 מ^מ, כאשר קיימת הגבהה נוספת של 30 מ^מ מעבר להגבהת הגחון, סה^כ 50 מ^מ יותר בהשוואה לגובה המושב בדגם הרגיל. קליימן הקפידו שלא להגביה את מרכז הכובד במידה ניכרת במטרה לשמור על יציבות הרכב. הם לא הסתפקו במנוע הקיים במקור - 5.0 ל' V8 המפיק 306 כ^ס - והוסיפו לו מגדש על שהעלה את ההספק ל-595 כ^ס ב-5,800 סל^ד, המומנט עומד על 78.5 קג^מ ב-2,000 סל^ד נמוכים במיוחד. אלו עוברים לארבעת הגלגלים דרך גיר אוטומטי בעל 5 הילוכים. 100 קמ^ש יושגו תוך 4.9 שניות, המהירות המרבית מוגבלת ל 250 קמ^ש. גם העיצוב החיצוני עבר מספר שינויים, ביניהם: בתי הגלגלים הגדולים מכסים על צמיגים במידה 255/45-18, כל החלק התחתון עוצב מחדש וחצאיות מרשימות הורכבו מלפנים ומאחור, כאשר האחרונה משולבת עם צמד אגזוזים.