האובססיה האמריקנית לשרירים ושיפורים מוצאת ביטוי מרוכז בתערוכת ניו-יורק, וקרייזלר נוטלת חלק במסיבה עם שתי גרסאות SRT חדשות. הצ'ארג'ר הטריה של דודג' והגרנד-צ'רוקי של ג'יפ זכו שתיהן לגרסאות SRT8 חמות, כאשר בשני המקרים מדובר במנוע ה^המי^ המוגדל בנפח 6.1 ל' שהופיע קודם לכן בגרסת SRT של הקרייזלר 300C. אצל הצ'ארג'ר מפיק המנוע הזה 425 כ^ס, כמו ב-300C, יחד עם מומנט בשרני של 58 קג^מ. בצירוף תיבה אוטומטית 5 הילוכים אמורה המכונית להגיע ל-60 מייל/שעה (כ-97 קמ^ש) בתוך 5 שניות. יחד עם המנוע החזק מגיעים, כמובן, שיפורים בתחומים אחרים: מיתלים מונמכים ומוקשחים, בלמי ברמבו עם דיסקים בקוטר 360 ו-350 מ^מ קדימה ואחורה, וחישוקי ^20 ענקיים עם צמיגים במידות 245/45 מלפנים ו-255/45 מאחור. הגרנד-צ'רוקי היא הג'יפ הראשון שזוכה לגרסת גרסת SRT. כאן, משום-מה, המנוע מעט חלשה יותר: ^רק^ 415 כ^ס ו-56.7 קג^מ. למרות זאת, התאוצה המוצהרת טובה אף משל הצ'ארג'ר – ^פחות מ-5 שניות^ מ-0 ל-60 מייל^ש, מן הסתם בשל ההנעה כפולה (ואולי יחסי-העברה קצרים יותר). מערכת העברת הכוח כולה שודרגה כדי להתאים לעולמה שעליה להעביר, עם תיבת-העברה חדשה, גל-הינע ודיפרנציאל אחורי מחוזקים וכן הלאה. בתנאים רגילים מועבר רוב הכוח לגלגלים האחוריים, ורק 5 עד 10 אחוז לקדמיים – אך מערכת ההינע מסוגלת לשנות את החלוקה ולנתב את הכוח קדימה ככל שנדרש כדי לשמור על אחיזה אופטימלית. גם כאן החישוקים הם ^20, וגם כאן טופלו שאר מכללי השלדה כדי להתאים לביצועים המשופרים. פרטי העיצוב החיצוניים, בומיוחד החרטום עם הספוילר האגרסיבי, מקנים את החזות הנכונה.