משפחת ה-SS של שברולט התרחבה בעוד מספר דגמים. כיום כוללת המשפחה גרסאות כוחניות של הקובלט, אימפלה/מונטה-קרלו וסילברדו – ובתערוכת ניו-יורק הנפתחת היום הצטרפו גם גרסאות SS של המליבו/מליבו מקס והטריילבלייזר. המליבו הצנועה מקבלת מנוע חדש בנפח 3.9 ל' עם תזמון שסתומים משתנה (שילוב מעניין של טכנולוגיה מודרנית עם מנוע בעל רכיבים מיושנים כמו גל זיזים תחתי ושני שסתומים לצילינדר) שמפיק 240 כ''ס – 40 כ^ס יותר ממנוע ה-3.5 ל' איתו נמכרת המאליבו בארץ. התיבה האוטומטית משופרת עם יכולת אדפטיבית ואופציה לתפעול ידני. מעבר לקישוטים חיצוניים ופנימיים זוכה המכונית לצמיגי 225/50-18 קרביים, מיתלים מוקשחים ומונמכים ובלמים מחוזקים. טיפול ה-SS מוצע הן למליבו סדאן המוכרת לנו, והן למליבו מקס, ההאצ'בק בעלת בסיס הגלגלים המוארך. ואילו הטריילבליייזר SS מקבל את מנוע ה-LS2 של הקורבט – V8 בנפח 6.0 ל' – עם 391 כ''ס ב-5,400 סל^ד. יחד עם המנוע מגיעה גם תיבה אוטומטית חדשה, 4L70-E, עדיין עם 4 הילוכים בלבד ושברולט טוענים שהצירוף נותן תאוצה למאה בפחות משש שניות. כאן החישוקים הם כבר בקוטר ''20, עם צמיגי 255/50. לדברי שברולט, הטריילבלייזר עבר כחלק משלבי הפיתוח ניסויים במסלולי מירוץ – כולל נורבורגרינג. ה-SS יוצע הן בגרסאות הנעה כפולה-קבועה והן עם הנעה אחורית בלבד.