עדכון היצע מכוניות הנוסעים של קאדילק התחיל עם ה-CTS, נמשך עם ה-STS – ועכשיו הגיע תור ספינת-הדגל המסורתית, הדוויל, להתחדש. בתערוכת שיקגו הנפתחת היום חושפת קאדילק את ה-DTS, מחליפת הדוויל. אבל אם הגעתם למסקנה המתבקשת שמגמת המעבר להנעה-אחורית תמשך כאן, הרי שבקאדילק חשבו אחרת. ה-DTS החדשה אמנם מקבלת כינוי התואם את שיטת-האותיות הנוכחית של המותג, אבל אינה מבוססת על פלטפורמת סיגמה המודרנית עם ההנעה האחורית המשמשת את אחיותיה הקטנות. הראיה השיווקית העכשווית בקדילאק מחלקת את היצע הדגמים לשניים: מכוניות ^גלובאליות^ המיועדות גם לאירופה ולשווקים אחרים, ביניהן ה-CTS, ה-STS וה-SRX – ודגמים התואמים את הטעם האמריקני להם לא צפוי ביקוש מחוץ לארה^ב למעט מספר מצומצם של מדינות , עליהם נמנים האסקלייד על גרסותיו השונות – והדוויל/DTS. דגמים אלו גם מופנים לקהל המסורתי של קדילאק, בעל טעם שמרני וגיל ממוצע גבוה. במקרה של ה-DTS, פרט לארה^ב, קנדה ומקסיקו, היא תיוצא ליפן, טאיוואן, קוריאה, ערב-הסעודית וכווית. לאור זאת, ה-DTS החדשה מהווה יותר מאשר מתיחת-פנים עיצובית מאשר דגם חדש באמת. הבסיס לא השתנה, כך שהתצורה של הנעה קדמית ומנוע רוחבי נשמרה – וכך גם המנועים: נורת'סטאר V8 בנפח 4.6 ל' בשתי גרסאות, 275 ו-290 כ^ס, בדיוק כמו בדוויל היוצאת. השינוי בעיצוב החיצוני, לעומת זאת, בולט לעין ותואם את המראה המשפחתי מחודד-הפינות שנראה לראשונה ב-CTS. פנים המכונית חדש לחלוטין ומציע אבזור עשיר במיוחד כיאה למכונית המפוארת ביותר של מותג היוקרה של GM (למשל מושבים קדמיים מחוממים ומצוננים, הגה מחומם... ואפילו נוזל שטיפת שמשה מחומם!), כולל כרית-אויר לנוסע מסוג חדש היודעת להתנפח לא רק בלחצים שונים לפי חומרת התאונה אלא גם בשני נפחים שונים. גם מבחינה מכנית רשימת העדכונים לא קצרה וכוללת בין היתר בלמים מחוזקים, חישוקים מוגדלים, מערכות-עזר בשפע ושיטה חדשה של התקנת המנוע בשילדה המאורה לתרום עוד יותר לבידוד רעידות. אנחנו נמשיך להסתפק ב-CTS, וב-STS אם וכאשר זו תגיע לכאן.