בעבר כבר סיפרנו לכם על הכוונה להחזיר את השם צ'ארג'ר המיתולוגי לחיים. מה שהתחיל כשמועה ואומת לאחר מכן באיור רשמי יקבל בתערוכת דטרויט הנפתחת היום את החותמת הסופית: הצ'ארג'ר שוב כאן. אומנם לא כקופה שרירית כבעבר אלא בתור סדאן, אבל עם מראה שלא ניתן לטעות בו.
בתמונות ניתן לראות שדודג' עמדו בהבטחתם לעיצוב כוחני ומתריס. תסתכלו על החזית המאיימת, התפיחה הכוחנית על מכסה המנוע וכמובן הקפל במתניים תחת קורה C, אזכור ישיר לאחד מסממני העיצוב המובהקים של הצ'ארג'ר הקלאסית. גם בפנים ניסו להעניק לצ'ארג'ר תחושת רטרו ספורטיבית: שימו לב למחוונים המחולקים לארבע מנהרות עגולות, להגה בעל החישורים המתכתיים וחריץ מפתח ההתנעה הממוקם על הפאנל הקדמי.
כפי שנאמר בעבר הבסיס הוא פלטפורמת ההנעה האחורית שמשמשת את ה-300C של קרייזלר, אם כי בגרסה מקוצרת. המנועים יהיו V6 בנפח 3.5 ליטר עם 250 כ"ס ומנוע HEMI 5.7 ל' V8 עם 340 כ"ס, אך סביר מאד שבעתיד נזכה לראות גרסת SRT-8 עם מנוע ה-HEMI המוגדל בנפח 6.1 ליטר עם 425 כ"ס, שנמצא גם בחרטומן של גרסאות ה-SRT-8 של הקרייזלר 300C והדודג' מאגנום. שתיהן, אגב, עורכות הופעת-בכורה ציבורית בדטרויט היום.