לפני למעלה משלוש שנים, ביוני 2001, חתמו טויוטה וקונצרן PSA על הסכם להקמת מיזם משותף לייצור מכונית קטנה חדשה, שתמוצב – בגודל ובמחיר – מתחת להיצע הקיים אצל היצרניות. המכונית תשווק בנפרד תחת מותגי טויוטה, פיז'ו וסיטרואן. בינואר 2002 הודיעו החברות על הקמת מפעל חדש בקולין שבצ'כיה בהשקעה של כמיליארד-וחצי אירו, בעל כושר ייצור עד 300,000 מכוניות בשנה; שני-שליש מהתפוקה מיועדת לפיז'ו וסיטרואן, היתרה לטויוטה. טויוטה תהיה אחראית לפיתוח ולייצור, ו-PSA – על הרכש. מועד תחילת הייצור נקבע ל-2005. המפעל המשותף נקרא TPCA, ראשי תיבות של ^טויוטה פיז'ו סיטרואן אוטומוביל^. היום התפרסמה תמונה רשמית ראשונה של המכונית החדשה על שלושת גרסותיה: פיז'ו 107, סיטרואן C1 וטויוטה אייגו (Aygo). המכוניות חולקות בסיס מכני משותף אך יובדלו ביניהן בעיצוב ובאבזור. הממדים הם אורך של כ-3.40 מ' (קיימים הבדלים מזעריים בין דגם לדגם), רוחב של כ-1.60 מ' וגובה של 1.40 מ'; פרטים טכניים נוספים לא נמסרו פרט להיצע המנועים: 1.0 ל' בנזין – של טויוטה, יש להניח – ו-1.4 ל' דיזל, מן הסתם של פיז'ו. שלושת המכוניות מיועדות בעיקר לשוק האירופי, לשימוש בסביבה עירונית – פלח שוק בו הביקוש נמצא במגמת עליה. התמונה מראה האצ'בק קטנטנה, בעיצוב מעוגל ונעים לעין – ומעניין לראות שלמרות הגודל, עדיין מוצעות 5 דלתות, כאשר הדלת האחורית מגיעה ממש עד הפנסים האחוריים ומהווה חלק מבית הגלגל. בהודעה הרשמית לעיתונות נמסר כי הפרוייקט מתקדם בהתאם ללוח הזמנים המתוכנן: המכונית המשותפת תחשף לציבור בתערוכת ז'נבה הקרובה, והמכונית תצא לשוק מעט מאוחר יותר.