אחת הדרכים לעשות יחסי-ציבור לטכנולוגיות ניסיוניות היא על ידי שבירת שיאי ביצועים, למשל לעבור את מחסום ה-300 קמ"ש עם מכונית מונעת מימן, למשל... וזה בדיוק מה שעשתה ב.מ.וו עם המכונית מונעת המימן שלה – ה-H2R – ששברה 9 שיאי ביצועים למכוניות מימן, שהבולט בהם הוא כמובן אותו שיא מהירות – 302.4 קמ"ש אם לדייק – שהוזכר בפתיחה.
ה-H2R עושה שימוש במנוע שש ליטר V12 וולוטרוניק שמבוסס על המנוע שמשמש את הגרסה הבכירה של סדרה 7. המנוע עבר הסבה לשימוש במימן, בין היתר על ידי החלפת מערכת הזנת הדלק וההזרקה, ומפיק 285 כ"ס, ירידה משמעותית בהספק לעומת ה-445 כ"ס שמציעה גרסת הבנזין – תופעה מוכרת בעת הסבת מנועי בנזין למימן. כמקובל במכוניות תצוגה 'ירוקות' (ולטובת שיאי המהירות), ה-H2R זכתה במרכב אווירודינמי יעיל במיוחד ( מקדם גרר 0.21 CD ) שמשלב אלמנטים מהחזית של סדרה 6 עם קווי משטחי הצד של ה-Z4. למרות ההספק המופחת והמשקל הגבוה יחסית, 1560 ק"ג, ה-H2R מציגה ביצועים נאותים עם זינוק ל-100 ב-6 שניות תאוצה מעמידה לרבע מייל ב-14.993 שניות וגמיעת מייל שלם, מעמידה, ב-36.725 שניות.
אך הבשורה החשובה שיוצאת מה-H2R היא לא נתוני הביצועים המרשימים וגם לא שבירת השיאים המכובדת אלא העובדה שהטכנולוגיה הזו קרובה מאי פעם למכונית סדרתית. ב.מ.וו מציינים בגאווה שהצליחו לפתור את בעיית אכסון המימן, שהייתה אחת מאבני הנגף העיקריות שעמדו בפני הטכנולוגיה , ויתכן כי נראה אותם מציגים מכונית מימן סדרתית כבר בשנים הקרובות.