דגמי הקופה והספיידר של מזראטי הם הותיקים שבהיצע החברה. הסדרה הופיעה ב-98' וכבר הספיקה לעבור מתיחת פנים מקיפה אחת. דגם חדש לגמרי צפוי להופיע בעוד כשנה, אך בינתיים העבירה מזראטי את הדגמים מתיחת-פנים עיצובית קלילה, תוך ישור קו עיצובי עם הקוואטרופורטה הבכירה. הספיידר והקופה מקבלות גריל אובלי חדש בנוסח הקוואטרופורטה, יחד עם פגוש חדש. גם מאחור יש פגוש חדש עם ספויילר תחתון מסוגנן. בצדי הרכב על קורה C ישנו שקע הנמשך אחורה ומשלב את סמל הקלשון המפורסם. עוד מוצעים חישוקי אלומיניום חדשים, והתווספה אופציית צביעה נוספת למרכב. בפנים יש גרפיקה חדשה ללוח המחוונים בצבעי כחול לבן (כמו צבעי ה-MC12), קונסולה מרכזית כסופה ואפשרות לשילוב צבעים שונים בציפוי העור ללוח המחוונים והמושבים. בתחום המכני אין שינויים. הספיידר והקופה ימשיכו לעשות שימוש במנוע ה-4.2 V8 המוכר בעל 390 כוחות-הסוס, עם אפשרות לתיבת ה^קמביוקורסה^ הרובוטית בנוסף לתיבה הידנית.