מחליפת הקסארה, ה-C4, הוצגה כמכונית קונספט כבר בתערוכת ג'נבה, צבועה בצבעי הקרב של קבוצת ה-WRC של סיטרואן. מסיטרואן הבטיחו כי העיצוב לא ישונה, והיום, עם פרסום תמונות רשמיות ראשונות, מתברר כי הם עמדו במילתם. העיצוב ממשיך את הקו הבולבוסי שהחל ב-C5 והמשיך בצורה מוצלחת יותר ב-C3 ו- C2. כאשר כמו בקסארה הפורשת גרסאות ה-3 וה-5 דלתות זכו לעיצוב שונה. אלא שהפעם ההבדל מוחשי הרבה יותר. החרטום של שתי הגרסאות זהה ומציג את הגריל-סמל החדש של סיטרואן ופנסי חזית הנמתחים לאחור. אבל מקורה B אחורה מדובר בעיצוב שונה לחלוטין. גרסת ה-3 דלתות, המכונה קופה, היא בעלת גג המשתפל בחדות כלפי מטה כאשר החלון האחורי מחולק לשניים ופולש לתוך הגג. קורה C זוכה לעיצוב משוך לאחור והפנסים האחוריים ניצבים, כשמעל הכל מתנוסס לו ספויילר זקור. גרסת 5 הדלתות, המכונה האצ'בק, מציגה עיצוב מתון יותר ומתאפיינת בגג ואחוריים מתעגלים כמו ב-C3, כשגם כאן הפנסים האחוריים עולים מעלה אל קורה C. מקדם הגרר מרשים למדי ועומד על 0.28 CD (כנראה שזה לא מקרה שהעיצוב מזכיר מכוניות הברידיות כמו האינסייט והפריוס). המוטיב העגלגל פולש גם אל תא הנוסעים ובולט, בין השאר, בעיצוב יחידת המחוונים, שבהתאם לאופנה האחרונה נמצאת במרכז (והוא דיגיטלי). אך נקודת העניין העיקרית היא הניסיון של סיטרואן להמציא את הגלגל (ההגה) מחדש – גלגל ההגה מסתובב רק בחלקו החיצוני, כאשר טבור ההגה נשאר במקומו! הרעיון הוא להקל על תפעול לחצני הפיקוד השוכנים עליו ואחראים על מערכות האוורור והשמע. ואם כבר נגענו באבזור, אז חוץ מאותו תפעול מההגה, סיטרואן מתגאים ברשימה מכובדת שכוללת, בין היתר, פנסי קסנון הנעים עם כיוון ההגה, מגביל מהירות אלקטרוני, מערכת התראה על לחץ נמוך בצמיגים ומערכת המתריעה על סטייה לא רצונית מהנתיב. בתחום הנתונים לא היו סיטרואן נדיבים במיוחד – כל מה שהם הסכימו לשחרר הוא טווח ההספק של המנועים המיועדים לשכון ב-C4 – החל מ-90 כ^ס (קרוב לוודאי מנוע ה-1.4 ליטר החדש של הקונצרן) וכלה ב-180 כ^ס (כנראה 2.2 ליטר מחוזק) בדגמי הבנזין. בחזית הדיזל מדובר על טווח שבין 92 ל-138 כ^ס במנועי ה-HDI. שאר הפרטים על המכונית המסקרנת יגיעו בסמוך להצגתה בתערוכת פריז הקרובה שתיערך בספטמבר.