סמל"ת, יבואנית פיאט, מתכוונת להשקיע מליון דולר כדי לשכנע אתכם "לקחת סיבוב" על הפנדה החדשה. קידום המכירות יכלול, מלבד פרסום משולב בכל המדיות, גם נוכחות נציגים של פיאט במתחם סינמה-סיטי והקצאת רכבי פנדה למוסכים מורשים נבחרים ברחבי הארץ, כך שניתן יהיה לנצל לטובה את זמן ההמתנה במוסך. חברת סמל"ת רכשה 20 רכבי פנדה משני הדגמים (ידני 75,000 ש"ח או אוטומט 85,000 ש"ח) שישמשו כרכבי הדגמה, כך שלא אמורה להיות בעיית זמינות רכבי הדגמה. 500 הלקוחות הראשונים שירשמו לנסיעת מבחן יקבלו זוג משקפי שמש של BOLLE במתנה. בבסיס המבצע יוצא הדופן עומד הביטחון של אנשי סמל"ת כי כל מי שינהג בפנדה – יתאהב. אנחנו, תומכים וותיקים של נסיעות מבחן לפני קניה, שמחים לראות יבואן שלא רק מוכן להעמיד כלים לנסיעות מבחן, אלא אפילו מעודד זאת