בתערוכת ז'נבה האחרונה הציגה אלפא גרסה חדשה של ה-156, אשר קיבלה את השם ^קרוסוואגון^ – למעשה 156-סטיישן (^ספורטוואגון^) מוגבהת, בדומה לאודי אולרוד, וולוו XC70 וסובארו אאוטבק. עכשיו, קרוב יותר לתחילת השיווק בפועל, אנו מקבלים פרטים מלאים יותר אודות הגרסה הסדרתית – אשר, בנוסף לכינוי ^קרוסוואגון^, תישא גם את האותיות ^Q4^. אלאפ השתמשה בכינוי זה לגרסאות כפולות-ההנעה של ה-164 ולאחר מכן ה-155, בשנות ה-90. הקרוסוואגון Q4, אם כן, היא למעשה גרסת הסטיישן של ה-156, שהוגבהה ב-6.5 ס^מ. בנוסף מקבלת המכונית חישוקי ^17 תקניים עם צמיגים מיוחדים במידה 225/55. מערכת ההנעה, המבוססת על דיפרנציאל מרכזי מסוג ^טורסן^, יודעת להעביר עד 80% מהכוח לגלגלים האחוריים בעת הצורך, כאשר המינמום הוא 40%. כפי שכתבתנו בזמנו, הקרוסוואגון משווקת רק עם מנוע דיזל – 1.9 ל' M-ג'ט בעל 150 כ^ס, ומומנט מירבי של 31 קג^מ ב-2,000 סל^ד – ותיבה ידנית בת 6 הילוכים. אבזור הבטיחות כולל מערכת MSR, המיועדת למניעת נעילת גלגלים בעת הורדת הילוכים בשל בלימת מנוע. בנוסף לקרוסוואגון המוגבהת, תשווק גם גרסת הנעה-כפולה של הספורטוואגון הרגילה, ללא הגבהה ועם צמיגים צנועים יותר – 205/50-17.