אחרי שגמרו לנגב את הבוץ מהפנים, להוציא את שבבי העץ מבין השיניים ואת העלים מהקסדה, התפנו ארבעת הצוותים הישראלים, הנציגות הגדולה ביותר בהיסטורית הקרואטיה טרופי, לבדוק את התוצאות. אז מה היה לנו? ראלי שקוצר ביומיים בגלל תאונה טראגית, בה נהרג נהג גרמני וותיק, שלושה מקצי יום ומקצה לילה אחד של מכשולי מים, בוץ, יערות, שיפועי צד, תעלות ועוד. הרבה התהפכויות ו"חיבוקי עצים", כמה פנצ'רים, בעיות גיר (באחד מצוותי ניר-יונדאי אקסטרים), נאבה שבורה אחת (צוות פרוג'יפ-פראדוקס) וקצת בעיות חשמל (צוות ניר-כל גדר). גיא רפאל ואודי כליפה מצוות פרוג'יפ-פארדוקס, בסופה משופרת, התברגו במקום העשירי – אכזבה קלה אחרי שביומיים הראשונים והקשים יותר סיימו במקום השביעי והשלישי. רק נאבה שבורה במקצה היום האחרון דרדרה אותם אחורה בזינוק למקצה הלילה (שהיה האחרון בראלי) ותקעה אותם ב"פקקי תנועה" מאחורי מתחרים איטיים יותר. הזמן המצטבר שלהם הוא 19:06 ש' (6:26 ש' אחרי הצוות ההולנדי שבמקום הראשון). רן סיטון ושמעון ראובן בדיסקברי של צוות ניר-כל גדר סיים במקום ה-16, בזמן של 26:05, אחרי שנתקל בבעיות חשמל במקצה השני ונזקק לחילוץ (דבר שגורר קנס של שעתיים וחצי). צוות ניר-יונדאי אקסטרים (דיפנדרים קצרים) של מיקי יוחאי ואלי שחר סיים במקום ה-23, בזמן של 42:40, אחרי התהפכות כבר במקצה הראשון, שדרדרה אותם לסוף הטור בזינוק למקצה השני. הצוות השני בקבוצה, חזי בצלאל וניסים באבא, סיים במקום ה-24 בזמן של 56:40, אחרי שנאלץ להחליף שתי תיבות הילוכים כבר בימים הראשונים.