אצל רנו אין צורך בסיבה מיוחדת בשביל להציג מכונית קונספט, כמו שפטריק לה-קווימה לא מחויב לתת הסברים למקורות ההשראה לעיצובים האוונגרדיים שלו. הפעם לקונספט קוראים פלואנס (Fluence), והוא פרשנות של רנו לספורט-קופה שמיועדת לארבעה אנשים.
החרטום של הפלואנס מעוצב כך שמכסה המנוע יורד עמוק עד גובה הפגוש, כאשר הנחיריים האופייניים לרנו זזים הצידה ומוצבים מתחת ליחידות התאורה הדקות שמצוידות בנורות LED ונעות בהתאם לכיוון ההגה. הפרופיל נטול קורת B של הפלואנס מתאפיין בחיתוך לשני מפלסים בקו המותניים, אשר מתחיל מהחרטום ונמשך אל האחוריים. אלו מעוצבים באופן ייחודי עם יחידות תאורה ארוכות וצרות הנמתחות לרוחב תא המטען, שמקבל במרכזו קפל כוחני (המזכיר במקצת את דגמי התצוגה של וולוו) ומתחבר אל השמשה האחורית המחודדת. אותה שמשה נפתחת כיחידה אחת עם מכסה תא המטען, לא על ציר קונבנציונלי אלא על חיבורים דמויי מקבילית, כך שכל החלק האחורי עולה מעלה וקדימה לעבר הגג – מה שיוצר פתח הטענה עצום ורחב לתא המטען, יחד עם יתרון השימושיות של דלת אחורית האצ'בקית.
אבל השימושיות בפלואנס לא באה לידי ביטוי רק בתא המטען, אלא גם בנסיון ליצור תא נוסעים מרווח ל-4 אנשים תוך ניצול בסיס הגלגלים, שעומד על 275 ס"מ (כמו בלגונה). תא הנוסעים מינימליסטי בעיצובו והשליטה במרבית מערכות הרכב נעשית על ידי ג'ויסטיק צמוד להגה ומסך תצוגה צבעוני במרכז. בכך נמנע הצורך בקונסולה מרכזית שתופשת מקום יקר לברכיים של הנהג והנוסע מלפנים. גם הנוסעים מאחור לא מקופחים ונהנים ממרווח משופר לכפות הרגליים, שנובע מכך שהמושבים הקדמיים מחוברים במסילה צידית לקונסולה שביניהם (כפי שחזינו בדגמי התצוגה של רנו, BE BOP).
הפלואנס גם נוסעת, עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר שמספק 280 כ"ס העוברים לגלגלים הקדמיים דרך תיבה אוטומטית בת 6 מהירויות ואפשרות לתפעול ידני. הכבודה ששוקלת טון וחצי בדיוק מזנקת ל-100 קמ"ש תוך 6.5 שניות.
מי שרוצה לחזות בפלואנס יוכל לעשות זאת כאשר היא תוצג בעוד כחודש בתצוגה אקסקלוסיבית באנגליה.