זה היה נראה מבטיח – שפע של מתחרים חדשים, או וותיקים שחזרו עם כלים חדשים, נראו כמו מתכון אידיאלי לקרב מרתק. ויקו אסולין חנך את המגנום בנזין הקרבי (מנוע 3 ליטר בנזין, 170 כ^ס) בצבעי אדום מיצובישי, איציק מיני הגיח שוב, הפעם עם D-MAX פרטי ותמיכה של UMI. ניר ברקת התפנה לרגע מהאקשן בחדר הדיונים של עירית י-ם והגיע עם פג'רו שזכה למנוע מחוזק (השמועות מדברות על 280 כ^ס) וגיר מרוצים מסוג דוג (ששורק כמו גיר ברוורס, בווליומים שמאפילים על האגזוז הפתוח). עופר קוקוס חזר עם רכב חדש, בצבעי קרב של אוטווויק, ודרור כהן, ותיק הדקאר שנעדר ממחוזותינו לאחרונה, חזר בכוחות מחודשים. רק צוות אספיר ה^רגיל^, שסופתם שבקה גיר יום קודם, נעדרו. תחילת המסלול לקחה את המתחרים אל ההרים שמעל ^ברוש^ (שם נערך הזינוק) בתוואי הררי צפוף, מסולע ומפותל. ביציאה מואדי א-חמר, סוף הקטע ההררי במיוחד (כדי להבדיל מהמשך התוואי, הסתם ^הררי^) נרשמו עומסי תנועה – חמישה מתחרים בכירים (אספיר-עייט, שי שמעוני, ארז אברמוב, דרור ואיציק אסולין, שהתחרה הפעם ב-A) הגיחו ברצף, כשרק הילל מקדים את החבורה במספר דקות. ממש האיילון ביום ראשון בבוקר... בהמשך, דווקא בקטעים המעט מהירים יותר, החלו הבעיות והפרישות, כשנק' 13, מעל הישוב גלגל, מהווה את נק' השבירה העיקרית. לא פחות משלושה מתחרים מ-A פרשו בהפרש של מטרים אחד מהשני – ברקת נכנע לבעיית בלמים והגה שהחלה מוקדם יותר והתפתחה לרמה בלתי נסבלת, איציק אסולין ניגח את אגן השמן וצוות אספיר-עייט שבר את מוט הפנהרד ונאלץ לדדות לכביש הקרוב. חילוצו של איציק אסולין נמשך כמעט לתוך הלילה.... התוואי הסלעי גבה עוד קורבנות, שי שמעוני כבר כמעט וראה את נק' הסיום המובטחת, אבל אליה לא בא. קצת לפני הסיום נשבר תפוח ההגה במכוניתו והוא איבד מקום בטוח על הפודיום. פודיום שהכיל את כל אנשי A ששרדו את המסלול. גם חלק נכבד מאלו שסיימו לא עשו זאת ללא תשלום מס הכרחי – שפע נקרים ערבב כל הזמן את תמונת המצב, מוריד מובילים ומעלה נדכאים – הילל איבד את ההובלה לפנצ'ר וטעויות ניווט (ויצוינו לרעה המפות, שהזכירו את הכתובית בסוף ^חוק וסדר^ – הקשר למציאות מקרי לחלוטין), אברמוב כיסה 30 ק^מ עם גלגל קדמי שטוח (ובכל זאת ניצח!) והם לא היו היחידים. ב-B היה זה שידור חוזר לקרב אלון אסולין (טרקאן) מול איציק מיני (D-MAX), שהתחיל עוד בראלי בסוכות. למרות קיומה של קטגורית טנדרים נפרדת, החליט מיני להמשיך את המיצוב של הדי-מקס כתחליף ג'יפ ולהתחרות בקטגוריה B והראה שבידיים הנכונות (שלו למשל) הדי-מקס יכול לתת קרב הוגן גם מול ג'יפים. A דרור כהן, אלי ביטון גיל יצחקי, יואב גבע – גיל ספורט/פרוג'יפ יורם אברמוב, אמנון גת מוסך אברמוב B אלון אסולין, איל עובדיה – אוטווויק איציק מיני, גדי חן – צוות D-MAX עופר קוקוס, אבישי דקר – אוטווויק טנדרים ויקו אסולין, צביקה יעקובי – אוטווויק נועם לנדברג, גל זלצברג – עתיד חשמל גלעד אללוף וחגי אדיב – ג.ד גינון באגים ארז אברמוב הלל סגל, יזהר אורפז – ליוגב M3 אלון דידי, שי כהן