על פי נתונים ראשוניים שנמסרו מאיגוד היבואנים, רק כ-4,800 מכוניות פרטיות נמסרו ללקוחות בחודש אפריל. מספר זה מהווה פחות ממחצית מהממוצע בשלושת החודשים הראשונים של השנה, ואפילו פחות מהמסירות באפריל שעבר, בעצמו חודש גרוע. נתון זה בולט במיוחד מכיוון שבשלושת החודשים הראשונים של השנה נרשמה עליה משמעותית לעומת החודשים המקבילים אשתקד. המיתון חוזר? לאו דווקא. יתכן וההסבר טמון בכך שהשנה יותר יבואנים פתחו את שנת המודל החדשה כבר במאי, מבלי שהציפו את השוק עם מבצעים על מלאים ישנים, ולקוחות רבים בחרו להמתין עוד חודש או חודשיים עד הגעת המודל החדש. המספרים הנמוכים מביאים הפתעות בדירוג החודשי. את טבלת המסירות מובילה, שוב, מאזדה בפער גדול על טויוטה שבמקום השני. על המקום השלישי ניהלו קרב צמוד שברולט ו... סוזוקי(!), מאבק אותו מנצחת שברולט בפער זעום. יונדאי, מקום שני במסירות השנה, מסרה הפעם פחות מכוניות מסובארו ופיז'ו ורק 2 יותר מסיטרואן... בחיתוך יבואנים, החדשה הגדולה היא ירידת חלקה של ^דלק מוטורס^. דלק אמנם עדיין מובילה בהפרש גדול,עם כ-7,900מסירות, אך חלקה בשוק השנה הצטמצם ל-20.9%, אחרי שב-2003 שלטה בכ-26% מהשוק. לא רק האחוזים ירדו, אלא גם המספרים ממש. לעומת זאת כלמוביל, יבואנית יונדאי (כמו גם מיצובישי, מרצדס וסמארט) מתחזקת, מספרית ואחוזית, בזכות הגיאות במותג הקוריאני שלה. כלמוביל מסרה 5860 מכוניות, 15% מהמכוניות שנמכרו השנה – עליה של 1800 מכוניות, 46%, לעומת השנה שעברה. סך המכוניות שנמסרו מתחילת השנה, כ-38,000, מהווה עליה של כ-12% לעומת נתוני התקופה המקבילה אשתקד. התקווה היא שהמסירות הנמוכות באפריל מהוות פסק זמן בלבד, וכי מגמת השיפור הכללית לעומת 2003 תמשך. מסירות אפריל 1. מאזדה – 613 2. טויוטה – 487 3. שברולט – 357 4. סוזוקי – 338 5. סובארו – 291