איך שהזמן עובר. כאילו רק אתמול התרגשנו מהופעתה של המיני המחודשת, והנה כבר עברו להם שלוש שנים – והמיני מקבלת את מתיחת-הפנים הראשונה שלה, קצת לפני הצפוי; אם כי מדובר בהחלט במתיחת-פנים קלה. במסגרת העדכון מקבלות כל גרסאות המיני פנסים שקופים אופנתיים. ה-One והקופר מקבלות גם פגושים חדשים ומראה מעט שונה, מלפנים ומאחור. פנסי הילוך אחורי משולבים כעת עם צבירי הפנסים האחוריים העיקריים. פנים המכונית מקבל תאי אכסון חדשים במקומות שונים כולל תוספת מחזיק כוסות גדול אחורי, תאי דלתות משופרים ועוד; יש עוד סוכך-שמש צידי עבור הנהג, שינוי מבורך בהחלט, עוד ידית-אחיזה צידית לנוסע, מושבים עם תמיכה צדית משופרת, מראה אחורית מוגדלת, מתקוני איזופיקס והכנה לנגן CD כסטנדרד, ועוד כמה שינויים קלים. היצע הריפודים והצבעים החיצוניים הורחב, בכל הגרסאות. השינויים המכניים יותר מעניינים. הספק מנוע הקופר S הועלה מ-163 ל-170 כ^ס, יחד עם עליה במומנט בשיעור כ-1 קג^מ, ל-22.5 (באותו סל^ד, 4,000). התאוצה מ-0 ל-100 מתקצצת מ-7.4 ל-7.2 שניות, ואילו המהירות המרבית עולה ב-5 קמ^ש, ל-222. יחד עם העדכון הוצגה המיני-קונברטיבל – שנחשפה לאחרונה בתערוכת ג'נבה – בגרסת קופר S, כמובן תוך שהיא נהנית מאותם עדכונים כמו ההאצ'בק. מנועי הגרסאות החלשות יותר נותרו ללא שינוי, של ממש (המומנט במיני קופר עלה בשיעור זניח של 0.1 קג^מ) אך גם הן נהנות, כמו הקופר S, מתיבה ידנית משופרת, גטראג בת 5 הילוכים כמו הקודמת אך עם יחסי העברה המתוכננים לנצל טוב יותר את כוח המנוע, בעיקר בתאוצות ביניים. בחלק מאלו, נרשם שיפור ניכר – למשל, המיני One מאיצה כעת מ-80 ל-120 קמ^ש בהילוך רביעי בתוך 11.9 במקום 12.8 שניות. המיני One D, שם התיבה היתה שונה ממילא, נשארת ללא שינוי מבחינה זו.