אינפיניטי Q45 ה-Q45 היא ספינת הדגל של אינפיניטי, חטיבת היוקרה של ניסאן, לפחות בין מכוניות הנוסעים של המותג (אורך 5.07 מ', בסיס גלגלים 2.87 מ', מנוע V8 בלבד, הנעה אחורית). לקראת 2005 עברה המכונית מקצה שיפורים קטן הכולל עיצוב מחודש לחזית, עם פנסים שקופים וספויילר חדש בשילוב פנסי ערפל; רמות האבזור שודרגו ויש חישוקי ^17 חדשים. בתחום המכני אין כל שינוי והמנוע הוא אותו V8 בנפח 4.5 ל' והספק נאה של 340 כ^ס, משודך לתיבה אוטומטית 5 הילוכים. אינפיניטי M45 קונספט ה-M45 היא דגם הביניים של אינפיניטי, הממוקם בין ה-G35 הקטנה יותר ל-Q45 הבכירה. בניו-יורק חשפה אינפיניטי M45 קונספט, בעלת עיצוב מודרני בהרבה, בעלת דמיון רב לדגם הקונספט ^פוגה^ (Fuga) של ניסאן מתערוכת טוקיו האחרונה. הקונספט החדש, להבדיל מהפוגה, כבר קרוב הרבה יותר לייצור: מכונית התצוגה תהפוך להיות מחליפת ה-M45 הנוכחית, כנראה ללא שינויים מהותיים. ה-M45 קונספט מציגה פרופורציות שונות לחלוטין מהדגם הנוכחי: ה-M45 העכשווית יושבת על אותה פלטפורמה כשל ה-Q45, עם ממדים מקוצרים מעט: בסיס גלגלים 2.80 מ', אורך 5.01 מ'. אלו פרופורציות המזכירות מכוניות אמריקניות מגודלות. המכונית החדשה, לעומת זאת, מתבססת על פלטפורמה מוארכת של מכונית קטנה יותר – פלטפורמת ה-FM המתקדמת של ניסאן/אינפיניטי המשמשת את ה-G35 עטורת השבחים (ומכונה ביפן סקייליין), וכן את רכב הפנאי FX. בפלטפורמה זו, המנוע מותקן מאחורי הסרן הקדמי, לחלוקת משקל משופרת. בסיס הגלגלים ארוך משמעותית משל הדגם הנוכחי, וגם משל ה-Q45 – 2.90 מ'; אלא שהאורך הכללי הוקטן יחסית לדגם הנוכחי ועומד על 4.88 מ'. במלים אחרות, אלו ממדים כשל מכוניות-סלון אירופיות עדכניות. גם כאן מדובר בשלדת הנעה אחורית, אך עם עצמות עצה כפולות מלפנים במקום מקפרסון ומתלה רב חיבורי מתקדם יותר מאחור. המיתלה מצוייד במערכת אקטיבית המשנה את גיאומטריית המיתלים ומספקת היגוי אחורי מסויים בהתאם לפקודות היגוי מהנהג, ומהירות הרכב. מכונית התצוגה קיבלה את אותו מנוע V8 4.5 ליטר הקיים בדגם הנוכחי, והמשותף גם ל-Q45 – 340 כ^ס, עם תיבה אוטומטית 5 הילוכים; אבל ניסאן בעצמם מזכירים כי הפלטפורמה מתוכננת גם לקבלת מנוע V6, מה שאומר כי המכונית הסדרתית תוצע ככל הנראה גם עם מנוע ה-3.5 ל' המצויין של ניסאן. העיצוב מודרני בהרבה מה-M45 הנוכחית ומתהדר בקווים ספורט-אלגנטיים עם דמיון ל-G35. בין המאפיינים המעניינים: מערכת להתראה בפני שינוי נתיב לא מתוכנן, Lane Departure Warning. ה-M45 החדשה תוצג באביב 2005 כדגם 2006. ניסאן Xterra ניסאן מציגה את הדור השני ל-Xterra המקורית, שהוצגה בשנת 1999. הדור החדש מתבסס על פלטפורמת ה-F-אלפא אשר הוצגה לראשונה בטנדר הגדול טיטאן, ואשר משמשת מאז גם דגמי ניסאן ואינפיניטי אחרים; בניגוד לאופנה העולמית השלטת ברכבי פנאי, האקסטרה שומרת על תצורה קלסית של שלדת סולם נפרדת, ואפילו סרן חי מאחור עם קפיצי עלים (!), זאת בניגוד לפאת'פיינדר החדש המבוסס על אותה פלטפורמה אך קיבל מיתלים נפרדים. גם תיבת ההעברה תשמח את חובבי השטח – מדובר במכניקה הקלסית של הנעה כפולה לא קבועה, עם שילוב ^פרונט^ לפי פקודת הנהג (אם כי באמצעות מתג חשמלי) ולא באמצעות מערכת אוטומטית כזו או אחרת. האקסטרה נשארה רכב פנאי קומפקטי במונחים אמריקניים, אם כי יחסית לדגם היוצא בסיס הגלגלים צמח ב-5 ס^מ (ל-2.70 מ') והרוחב בכ-6 ס^מ; האורך הכללי עומד על 4.54 מ' בלבד. העיצוב מיישר קו עם משפחת ה-SUV/טנדרים הנוכחית של ניסאן בהשראת הטיטאן. המנוע הוא אותו V6 בנפח 4.0 ל' שמשמש את הגרסאות החדשות של הפאת'פיינדר והטנדר הבינוני פרונטיר, בעל 250 כ^ס. בנוסף לתיבת 5 מהירויות אוטומטית מוצעת גם תיבה ידנית 6 הילוכים. בקיצור, זהו רכב פנאי כלבבנו. ניסאן אלטימה SE-R האלטימה היא המשפחתית הבינונית של ניסאן בשוק האמריקאי, קטגוריה אחת מתחת למקסימה. הכינוי SE-R משמש את ניסאן מזה כבר לגרסאות ספורטיביות של דגמיה השונים, וכך גם במקרה זה – האלטימה SE-R מקבלת מנוע V6 3.5 מחוזק עם 250 כ^ס, תיבת 6 הילוכים ידנית או 5 הילוכים אוטומטית, בלמים ושלדה משודרגים, חישוקי ^18 וגם לוח מכשירים דומה לזה של ה-Z350 המצליחה.