פיאט מתחילה לשווק באירופה גרסה מעודכנת של הדובלו. חיצונית לא חלו שינויים אך המסחרית הקומפקטית מקבלת מנוע חדש: טורבו-דיזל "מולטיג'ט" קטן ויעיל, 1.3 ל' מסילה-משותפת בעל 70 כ"ס. מנוע זה כבר ראה אור במספר דגמי פיאט ואופל, ועכשיו הוא עומד להחליף – בחלק מהשווקים, על כל פנים – את מנוע ה-1.9 דיזל הישן, נטול הטורבו, בהיצע של הדובלו. מנוע מתקדם זה עם מסילה משותפת דור שני מציע חסכון ניכר בדלק, פעולה שקטה ומרווחי טיפולים ארוכים – כ-20,000 ק"מ בין טיפולים משניים; אורך החיים המוצהר לרכיבים כגון רצועת מאוורר ושרשרת תזמון הוא כ-250,000 ק"מ. פיאט מצהירה על האצה מ-0 ל-100 ב-16 שניות, שיפור ניכר לעומת מנוע ה-1.9D הישן (20.9 שנ'); המהירות המרבית עלתה קלות, מ-141 ל-144 קמ"ש. צריכת הדלק המוצהרת היא 18.4 ק"מ לליטר. בסמל"ת טרם ידעו לומר לנו אם מנוע זה יגיע גם לישראל מנוע ה-1.9 ליטר JTD טורבו-דיזל המוכר לנו עודכן אף הוא, עם שיפורים בניהול המנוע ובמערכת ההזרקה. ההספק הועלה מ-100 ל-105 כ"ס, אך השיפור המשמעותי הוא בצריכת הדלק: נתוני הביצועים לא השתנו, 12.4 שניות מ-0 ל-100 ומהירות מרבית של 168 קמ"ש, אך צריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.3 ק"מ לליטר, לעומת 15.6 ק"מ/ל' בדגם הנוכחי. שינוי שיהיה משמעותי יותר עבור השוק הישראלי הוא הופעת גרסת 7 מושבים של הדובלו, ועל כך כבר כן ידעו בסמל"ת לספר לנו: ממש במקביל לתחילת השיווק כאן של הפולקסווגן קאדי בעלת 7 מושבים, ואולי אפילו עוד קודם, תשווק כאן גרסה "משפחתית" חדשה זו של הדובלו, עם 7 מושבים ב-3 שורות, אשר צפויה להגיע ארצה במהלך מאי.