פורד מרחיבה את היצע תיבות ההילוכים בפיאסה (שכולל תיבה ידנית ותיבה רובוטית) עם תיבה אוטומטית "קונבנציונאלית". התיבה משודכת, בשלב זה, אך ורק למנוע הבכיר בהיצע הפיאסטה, מנוע בנזין 1.6 ליטר שמפיק 100 כ"ס. התיבה מסתפקת בארבעה הילוכים בלבד, אך מציעה מאפיינים מודרניים כגון מערכת פיקוד "לומדת" ונעילת ממיר מומנט בהילוכים הגבוהים לטובת צריכת הדלק בנסיעה בין עירונית. הצוות מנוע-תיבה מציע, על הנייר, ביצועים סבירים+, נתון התאוצה הסטנדרטית עומד על 11.7 שניות והמהירות המירבית היא 179 קמ"ש