רנו שמרה קלף אחד קרוב קרוב לחזה לקראת תערוכת ז'נבה – מודוס. קיום מכונית הקונספט נשמר בסוד, בניגוד למשל ל-WIND שנחשפה לעיתונות עוד לפני פתיחת התערוכה. המודוס היא מיני-מיניוואן, בדומה לאופל מריבה/ליריקה, לפיאט אידאה/לנצ'יה מוזה. המודוס בנוי על פלטפורמה במימדי סופרמיני (אולי של הקליאו הנוכחית, אולי של הקליאו הבאה) ואורכו 3.79 מ' בלבד – שני ס^מ פחות מהקליאו הנוכחית – לטובת התניידות בעיר. עוד יתרון בעיר הוא דלת תא המטען שיכולה להיפתח בשני אופנים (ראה תמונות משמאל) – כיחידה אחת לטובת נוחות ההעמסה או מפוצלת לשניים לטובת גישה במקומות צפופים. כמו בכל מיניוואן המכבד את עצמו, המימד הבולט ביותר, והמפתח למרחב הפנימי, הוא מימד הגובה – 1.59 מ', 17 ס^מ יותר מהקליאו ורק שלושה פחות מהסניק II. אבל ברנו מתפארים לא רק בגודל החלל הפנימי, אלא גם באבזורו. זה כולל, בין השאר, גג שקוף וענק, שיחד עם ציורי עננים (!) על משענות הראש אמור להעניק לנוסעים תחושה אוורירית במיוחד... כמובן שהמושב האחורי זז ומתקפל בכל הצורות ולכל הכיוונים, כיאה וכראוי למוביל-נוסעים יעודי. גם אבזור הבטיחות, בהתאם לדגש שמעניקה רנו לתחום, זוכה להתייחסות, והפעם דווקא בתחום האקטיבי – המודוס קיבל פנסים אקטיביים שפונים עם ההגה, פטנט שמגדיל בצורה ניכרת את תחום הראיה של הנהג בכביש מפותל. את חרטום המודוס מאכלס מנוע ה-1.6 ליטר בנזין, 115 כ^ס, המוכר מדגמי רנו השונים. המנוע הקונבנציונאלי מתאים להצהרות רנו – המודוס מוגדר אומנם כרכב תצוגה, אך תחילת היצור של הגרסה הסדרתית מתוכננת עוד השנה.