הכוכבת של פיז'ו בתערוכת ז'נבה תהיה מכונית-קונספט קרבית, קופה מכונפת ומנופחת-שרירים בשם 407 ^סילואט^ (צללית). בשל השם, טבעי להתייחס אליה כאל גרסת-קופה של ה-407; כזכור, ל-406 הייתה – עדיין יש, בעצם – גרסת קופה יפיפייה ביצור סדרתי; אך לא זה המקרה שלפנינו. הסילואט היא למעשה מכונית מרוץ לכל דבר, מכונת-מסלול דו מושבית בעלת שלדת צינורות היקפית ומנוע מרכזי שמוסר את הכח לגלגלים האחוריים. במלים אחרות, כל קשר ל-407 הסדרתית, פרט לקשר עיצובי באמצעות גריל הענק הפעור מלפנים, מקרי בהחלט. המנוע מבוסס כנראה על מנוע ה-V6 בנפח 3.0 ליטר המוכר של פיז'ו, אלא שכאן הוא מפיק 320 כ^ס, ללא עזרי גדישה כלשהם – עליה של כ-50% ביחס להספק הגרסאות ה^רגילות^. בהמשך נמצאת תיבת מרוצים סיקוונסיאלית בעלת שישה הילוכים. החישוקים, בקוטר ^19, נושאים צמיגים ברוחב 265 מ^מ מאחור ו-235 מ^מ מלפנים. המתלים הם עצמות עצה כפולות בכל הפינות. פרט מעניין – המוט המייצב הקדמי ניתן לכיוון, תוך כדי נסיעה! פנים המכונית ממשיך את האופי שמגדיר העיצוב החיצוני – הדיפון כולל כמויות נדיבות של סיבי פחמן, ויש גם מחשב מסלול ששומר בזיכרונו קוים מומלצים למבחר מסלולי מרוץ באירופה. למרות שפיז'ו מצהירים על ^יכולת דינמית בכביש ובמסלול^, אנחנו בספק אם נראה את צלליתה של הסילואט באולמות המכירה, אם כי נשמח מאוד לטעות בנקודה זו... דוכן פיז'ו בתערוכת ז'נבה יכלול כמובן גם מכוניות שכן נראה באולמות המכירה - למשל ה-307 סדאן החדשה עליה הכריזה פיז'ו לא מכבר. לקראת ז'נבה גילתה פיז'ו עוד פרטים על גרסת הסטיישן של ה-407, ה-407SW. בניגוד לצעד שנקטה עם ה-307SW, שמצוידת בשבעה מושבים, פיז'ו לא הגדילה את תכולת הנוסעים של ה-407SW ונותרה עם חמישה, זאת למרות שה-SW ארוכה מהסדאן כמעט ב-9 ס^מ וגבוהה ממנה ב-4 ס^מ. כל תוספת האורך מוקדשת לתא המטען שמציג נפח של 448 ליטר לפני קיפול מושבים. מיותר לציין כי המושב האחורי, כמו גם מושב הנוסע, ניתנים לקיפול. פיז'ו מתפארת באווריריות תא הנוסעים, בזכות גג פנורמי בשטח של 1.6 מ^ר. פיז'ו מתהדרת גם בבטיחות פאסיבית גבוהה בזכות עד תשע כריות אויר, כולל אחת מתחת להגה להגנה על ברכי הנהג. היצע המנועים לא כולל חידושים מרעישים וכולל ארבעה מנועי בנזין בנפחי 1.8, 2.0, 2.2 ו-3.0 ליטר, בהספקים של 118-210 כ^ס; באגף הסולר נמצא שני מנועי דיזל מהדור החדש של פיז'ו בנפחי 1.6 ו-2.0 ליטר, עם 110 ו-136 כ^ס בהתאמה.