חצי שנה בלבד. זה פרק הזמן שלקח לאנשי מרצדס בכדי להפוך את ה-CLS ויז'ן, הקונספט מתערוכת פרנקפורט, ל-CLS קלאס הסדרתית שתופיע בתערוכת ג'נבה הקרובה. ה-CLS מתבססת על ה-E קלאס המוכרת והיא מכונית סאלון 4 דלתות עם מרכיבי עיצוב של קופה – קו חלונות צד גבוה וקורה C שמשתפלת בזוית חדה.לא נמסרו מידות מדויקות אולם ככל הנראה עומדת ה-CLS במימדיה בין ה-E קלאס הסאלונית ל-S קלאס מקטגורית הפאר. היושבים מאחור ייהנו ממרחק של 829 מ^מ בין המושבים האחוריים לקדמיים אך יתכן כי מרווח הראש שם ייפול קורבן לעיצוב דמוי הקופה. מרצדס מציגה את ה-CLS בשתי גרסאות – CLS350 עם מנוע V6 בנפח 3.5 ליטר, 272 כ^ס, 35.6 קג^מ ו-7 שניות במאוץ הקלאסי ל-100 קמ^ש. מי שרוצה יותר כח יוכל למצוא אותו בגרסה הבכירה, ה-CLS500. זו האחרונה מצוידת במנוע V8 בנפח חמישה ליטרים המספק 306 כ^ס ו-46.8 קג^מ, עם מנוע זה יארך המיאוץ ל-100 קמ^ש רק 6.1 שניות. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ^ש. הגרסה הבכירה מתהדרת גם במתלי האויר המתכווננים של מרצדס - אירמאטיק, בקרת אקלים חכמה שנקראת טרימוטרוניק, וחישוקי 18'. בשתי הגרסאות תיבת ההילוכים היא ה-7GTRONIC החדשה – שבעה הילוכים קדמיים ושניים אחוריים.