כמעט ארבע שנים אחרי השקת ה-307 בגרסת האצ'בק, משלימה סוף-סוף פיז'ו את היצע הגרסאות של ה-307 עם גרסת סדאן. קומפקטית סדאן, התצורה האהובה ביותר על עמישראל, נעדרה מההיצע של פיז'ו מאז הפסקת ייצורה של ה-306 סדאן לשוק האירופאי לפני יותר משנה. גרסת הסדאן ארוכה ב-26 ס^מ מגרסת ההאצ'בק ונמתחת לאורך של 4.46 מ'. פיז'ו מצהירה על תא המטען הגדול בקטגוריה, אם כי לא מוסרת נפח מדויק. בכל מקרה, כדי לעמוד מאחורי הצהרה שכזו צריך נפח של מעל 500 ליטר, נפח מכובד לכל הדעות. הסדאן תקבל מנועי 1600 (110 כ^ס) או 2000 (136 כ^ס) שניהם עם תיבה ידנית או אוטומטית. למרות שהסדאן תיוצר בגרסה הישראלית האולטימטיבית – 1600 אוטומט - היא כנראה שלא תיובא בזמן הקרוב. הסיבה היא פשוטה – הסדאן תיוצר אך ורק בסין, לפחות כרגע. אנשי פיז'ו, ששמחים לדווח על התאמת תצורת הסדאן לטעם הסיני (כנראה שזה קטע של עמים בעלי תרבות עתיקה), לא מסרו על כוונות ליצר את הסדאן גם במפעלים אחרים של הקונצרן. מהתמונות ניתן לראות כי, כמו ב-306, השתלת הזנב פגעה בעיצוב המקורי של גרסת ההאצ'בק. אומנם נראה כי כאן היה הניתוח מעט מוצלח יותר, אבל עדיין לא הצלחה מוחלטת.