התערוכה הצפון-אמריקנית בדטרויט מהווה, כצפוי, כר נרחב לפעולה גם עבור ג'נרל-מוטורס. לפניכם ריכוז דגמי GM החדשים – פירוט יובא בהמשך השבוע. פונטיאק סולסטיס – הסולסטיס המקורית הוצגה בתערוכת דטרויט לפני שנתיים, כפרוייקט כמעט-פרטי של בוב לוץ שהגיע לעבודה אצל GM זמן קצר לפני כן. לוץ הבטיח שהיא תגיע ליצור – ועכשיו הוא מקיים. כעת מוצגת הגרסה הסדרתית של הסולסטיס, אשר תצא לשוק ב-2005 כדגם 2006. במפתיע, הסולטיס איננה מבוססת על פלטפורמה קיימת – ל-GM יש כזו מוכנה, של האופל ספידסטר – אלא על פלטפורמת הנעה-אחורית חדשה לגמרי, המכונה ^קאפה^. המכונית נראית דומה מאד למקור מלפני שנתיים. היא תצוייד במנוע הוא 2.4 אקוטק חדש (כמו זה שיופיע בקובלט החדשה) שמפיק 170 כ^ס ומשודך לגיר ידני 5 מהירויות. שברולט NOMAD קונספט – על אותה פלטפורמת קאפה שמשמשת את הפונטיאק סולסטיס (אך עם בסיס גלגלים מוארך) יצרה שברולט מכונית-קונספט קטנה, שעוצבה בהשראת דגם שנשא את אותו שם משנת 54'. מדובר כאן במכונית קופה 2+2 שאמורה להציע גם שימושיות מרובה. המנוע הוא אקוטק 2.2 מוגדש-טורבו עם 250 כ^ס שמחובר לתיבה ידנית של 5 מהירויות. עוד סממנים של מכונית תצוגה הם חישוקי ה-^24 הענקיים ונורות LED חיצוניות כאשר מבפנים ישנה תאורת ניאון כחולה ומרהיבה. סאטורן CURVE – הפרשנות של סאטורן, החטיבה העממית-מקומית של GM, לפלטפורמת הקאפה היא שילוב של קופה 2+2 והוט רוד (Hot Rod) גם כאן עם מנוע האקוטק 2.2 אך הפעם עם מגדש-על ו^רק^ עם 200 כ^ס. פונטיאק G6 – עוד פונטיאק סדרתית שהחלה את חייה כקונספט, הפעם בתערוכת דטרויט לפני שנה. המכונית בעלת העיצוב יוצא-הדופן מיועדת להחליף את הפונטיאק גרנד-אם, מה שאומר שהיא גם תחליף בשלב זה או אחר את השברולט/אולדסמוביל אלרו. ה-G6 מתבססת על פלטפורמת אפסילון של GM המשמשת את האופל ווקטרה, סאאב 9-3 והשברולט מאליבו החדשה, אך עם בסיס גלגלים שהוארך ב-15 ס^מ. בנוסף למנוע ה-2.4 ל' אקוטק החדש המוזכר לעיל, היא תקבל מנועי V6 עם 200 ו-240 כ^ס.