לאחר הצגתה של גרסת ה-V הספורטיבית ל-CTS, בסוף 2003, חושפת עכשיו קאדילק גרסת מירוץ טהורה. המכונית מיועדת להתחרות במסגרת מירוצי התאחדות ה-SCCA האמריקנית. קאדילק, אשר מנסה בכל כוחה לשדרג את תדמיתה ולהפוך למתחרה לגיטימית ליצרניות היוקרה מגרמניה (להלן: ב.מ.וו, מרצדס ואודי) – הן בעיני הקהל הביתי והן בעיני הקהל האירופאי – השיקה את ה-CTS עם סימון צלב ברור על הקונקורנציה הגרמנית. לא רק שהממדים היו כשל מכוניות-סלון אירופיות – ובהחלט לא בהתאם לתקן האמריקני המגודל: היתה זו המכונית הראשונה מתכנון-עצמי של קאדילק עם הנעה אחורית מזה עידנים (הקאטרה, אוהת החליפה, היתה למעשה אופל אומגה בתחפושת), והיא הציעה כיול ספורטיבי-יחסית למתלים ואופציה לתיבה ידנית, דבר שגם הוא לא נצפה מזה זמן רב אצל קאדילק. החברה הדגישה את העובדה שחלק מתהליך הפיתוח של המכונית כלל ניסויים במסלול נורבורגרינג. השלב הבא היה הצגת ה-CTS-V. בגרסה שרירית זו הצליחו אנשי קאדילק לדחוק מנוע V8 (של קורבט, כמובן) לתא המנוע במקום ה-V6 המקורי, עם הספק של 400 כ^ס – נתון זהה לשל הב.מ.וו M5, באופן מקרי לחלוטין כמובן... גם הביצועים, 5 שניות מ-0 ל-100 ו-250 קמ^ש, דומים לאלו של הב.מ.וו הנחשבת. אבל עיקר ההישג של ה-CTS-V היה קביעת זמן הקפה במסלול נורבורגרינג הנחשב שהיה מהיר יותר מאשר שתי מתחרות בוואריות חמות: 8:19 שנ', לעומת 8:22 ל-M3 ו-8:28 שנ' ל-M5. כעת מציגה קאדילק גרסת מסלול טהורה של ה-CTS-V, אשר תתחרה בסדרת מירוצי ה-World Challenge של התאחדות ה-SCCA. מדובר בסדרה פופולרית בה מתחרות מכוניות המבוססות על דגמים סדרתיים. קיימות שתי קטגוריות בסדרה, GT ו-Touring, והקאדילק תתחרה בראשונה, נגד מכוניות כמו אודי RS6, פורשה 911, פורד מוסטנג, דודג' וייפר, שברולט קורבט וב.מ.וו M3. המירוצים בסדרה זו קצרים ואינטנסיביים, לא יותר מ-50 דקות. המכונית החדשה, הנקראת בפשטות CTS-V Race, פותחה על ידי מחלקת המירוצים של GM, לראשונה בשיתוף עם חטיבת הביצועים של הקונצרן האחראית על דגמים ספורטיביים סדרתיים. לטענת החברה, אחוז גדול מחלקיה של המכונית הסדרתית, כגון מנוע ה-V8, המתלים הקדמיים והאחוריים, מערכת ההיגוי, הדיפרנציאל וציריות ההינע, היוו בסיס למכונית המסלול. אבל המנוע עבר שינויים מהותיים: הקדח הורחב מ-99 מ^מ ל-104.8 והמהלך הוקטן מ-92 מ^מ ל-83, מה שהגדיל את הנפח מ-5,665 ל-5,725 סמ^ק. המהלך הקצר אפשר את העלאת הסל^ד המקסימלי ל-7,600. בנוסף, עברה יחידת הכוח לשימון בשיטת עוקה יבשה. ההספק המוצהר קפץ ל^יותר מ-500 כ^ס^ ב-7,200 סל^ד (לעומת 400 כ^ס ב-6,000 סל^ד) והמומנט טיפס ל-58.1 קג^מ ב-5600 סל^ד (54.7 קג^מ ב-4,800 סל^ד במנוע המקורי). לא נמסרו פרטים על בלמים, מתלים וכן הלאה אבל ניתן להבחין כי המכונית הונמכה משמעותית לעומת המקור; מפשק הגלגלים הקדמי הורחב בכ-4 ס^מ ואילו האחורי נותר ללא שינוי. החישוקים עדיין ^18, כמו ב-CTS-V, אך הם רחבים יותר, 11 ו-12 אינץ' לעומת 8.5 בדגם הסדרתי, ונושאים צמיגים רחבים בהרבה – 275/35 מלפנים, 335/30 מאחור. הצמיגים, אגב, מוכתבים על ידי כללי הסדרה וזהים לכל המשתתפים – טויו Proxes. בשתי מכוניות הקבוצה הרשמיות ינהגו האלופים לשעבר, מקס אנג'ללי ואנדי פילגרים, והבכורה תיערך במירוץ שיהווה חימום למרוץ 12 השעות של סברינג, במרץ הקרוב.