אחרי חודשים ארוכים של פרומואים בלתי פוסקים – תמונות ריגול למכביר, עיבודי מחשב, ופרסום כמעט-רשמי של הנתונים – מציגה היום שברולט את התמונות הרשמיות של הקורבט החדשה. עבור האמריקאים, יש להניח, זה הרבה יותר משמעותי מאשר עבורנו... כבר מן העיצוב ניתן ללמוד שאין מדובר במהפכה. במבט ראשון, בלי המכונית הקודמת לייחוס, אפשר לטעות ולחשוב שזו עדיין ה-C5. אבל מבט קצת יותר בוחן מגלה מייד קוים אחרים – החרטום רזה ואתלטי יותר, הכתפיים מאחור יותר שריריות; מהצד מציגה המכונית צללית של טריז אגרסיבי. פרט עיצובי בולט הוא, כמובן, הפנסים, שהפכו לקבועים ואינם נשלפים עוד כבעבר. ה-C6 קצרה מקודמתה ב-12.5 ס^מ, וצרה ממנה ב-2.5 ס^מ; החישוקים גדלו ל-^18 מלפנים ו-^19 מאחור, דבר התורם למראה האגרסיבי והנכון-לקרב. בינתיים פורסמו תמונות רק של הקופה. גרסאות הקונברטיבל וההארדטופ יגיעו בהמשך המנוע הבסיסי הוגדל, לראשונה מזה עידנים, מ-5.7 ל-6.0 ל'; הוא מכונה עכשיו LS2, והספקו הועלה ל-400 כ^ס עם מומנט מרבי של 55.3 קג^מ. מכלולי השילדה שמרו על התצורה הקודמת, עם עצמות עצה כפולות וקפיץ העלה הרוחבי הבלתי-שגרתי, אך למרות זאת הינם חדשים לגמרי, עם גיאומטריה שונה ועוד שורה של שינויים ועדכונים. חבילת ביצועים Z51 שתוצע עם המכונית כוללת יחסי העברה מקוצרים (בתיבה הידנית בלבד – עדיין 6 הילוכים מתוצרת טרמק; התיבה האוטומטית היא עדכון של הקודמת, עם 4 הילוכים), מתלים מוקשחים, בלמים משודרגים וכן הלאה. פנים המכונית עבר גם הוא עדכון מקיף. בשלב זה לא פורסמו נתונים רשמיים אודות גרסת-הביצועים הקרבית, שמכונה כיום Z06 – השמועות המוקדמות טענו כי ההספק עשוי להגיע עד 500 כ^ס! סביר להניח שקרוב לפתיחת תערוכת דטרויט נקבל מידע מפורט יותר.