הטנדר הבינוני של טויוטה בשוק האמריקני, טאקומה, עומד לצאת בדור חדש לגמרי לשנת הדגם 2005. בתערוכת שיקגו הנערכת בימים אלה חשפה טויוטה את הגרסה הראשונה של הדור החדש – טנדר מונמך, ספורטיבי ושרירי הנקרא ^טאקומה X-ראנר^. במראהו החיצוני מזכיר מאד ה-X-ראנר את טנדר הקונספט טונדרה סטפסייד, שטויוטה הציגה לפני שנתיים באותה תערוכה בדיוק: כנפיים מנופחות, מיתלים מונמכים, צמיגים רחבים על חישוקים גדולים וכן הלאה. אלא שבמקרה זה, מדובר על טנדר סדרתי שיצא לשוק כבר בקיץ הקרוב, כחלק ממגוון רחב של גרסאות הטאקומה החדשה. ה-X-ראנר, כמו שאר משפחת הטאקומה המחודשת, יושב על פלטפורמה חדשה ומוגדלת, עם בסיס גלגלים שצמח ב-12.5 ס^מ, ומפשק גלגלים שהורחב ב-10 ס^מ. השילדה החדשה אמורה לספק קשיחות-פיתול גבוהה בהרבה. ה-X-ראנר אמור לספק יכולת ספורטיבית אמיתי בזכות מיתלים מוקשחים ומונמכים כאמור, יחד עם חישוקי ^18 וצמיגים בחתך 45. בולמי זעזועים ^בילשטיין^ ומוטות-מייצבים עבים תורמים גם הם ליכולת הספורטיבית, כמו גם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה. המנוע הוא V6 בעל 240 כ^ס, שמעביר את הכוח לגלגלים האחוריים דרך תיבה ידנית בת 6 הילוכים; הלקוחות יוכלו לבחור, כאופציה, בערכת מגדש-על שתעלה את ההספק לסביבות 300 כ^ס. התאוצה מ-0 ל-60 מייל/שעה מתבצעת ב-7 שניות בדגם הרגיל, ופחות מ-6 שניות בדגם המוגדש. טויוטה טוענת כי ה-X-ראנר מציע אחיזת כביש העולה על זו של מכוניות-ספורט טהורות, עם תאוצת-צד מירבית של מעל 0.9G. דגם נוסף שחשפה טויוטה בשיקגו הוא גרסה חדשה של הסולארה-קונברטיבל. טויוטה משתמשת בשם ^סולארה^ עבור גרסאות קופה ופתוחה של הקאמרי; גרסה חדשה של הסולארה-קופה יצאה לשוק בקיץ האחרון, ועכשיו הגיע תור הקונברטיבל. טויוטה מדגישה כי הסולארה הפתוחה איננה סתם קופה שגגה הוסר: היא פותחה מלכתחילה כדגם בפני עצמו. המכונית מיועדת ל-4 נוסעים, ומצויידת בגג רך הנפתח חשמלית בתוך עשר שניות בלבד. המנוע הוא V6 בנפח 3.3 ל' עם 225 כ^ס, אשר מוצע רק עם תיבה אוטומטית 5 הילוכים בעלת פונקציית תפעול ידני.