לקראת תערוכת לוס-אנג'לס חושפת הונדה את האקורה TL A-SPEC קונספט. מכונית תצוגה המבוססת על האקורה TL החדשה שהוצגה באוקטובר (שבעצמה מבוססת בחופשיות על האקורד האמריקאית, והיא השניה בהיררכיה של אקורה ), ומטרתה לבחון כיוונים אפשריים לפיתוח חבילות שיפור ביצועים – עסק משגשג בארה^ב. רשימת השיפורים ארוכה, ומקיפה כל תחום אפשרי במכונית: מנוע ה-V6 3.2 ליטר זכה למערכת יניקה ופליטה חדשות, כמו גם שינויים פנימיים, והספקו הועלה מה-270 כ^ס הלא-צנועים-כלל במקור ליותר מ-300 כ^ס. חישוקי ^21 ענקיים מאכלסים מערכת בלימה שתוגברה בהתאם להספק – דיסקים בקוטר ^15 (381 מ^מ!) ומערכת קליפרים של ברמבו שדואגת לנצל את הדיסקים הענקיים עם לא פחות מ-8 (!!!) בוכנות לקליפר... המתלים עברו אף הם שינויים מרחיקי לכת – סט בולמים וקפיצים חדש הינו לא רק קשיח יותר, אלא גם מנמיך את המכונית בכמעט חמישה סנטימטרים ואמור לספק רמת אחיזה ושליטה הלקוחים מעולם המרוצים. הונדה לא שכחו לעדכן גם את הקנקן – עיצוב חדש ואגרסיבי לחרטום ולזנב יוודא שגם הדיוט מוחלט ידע שמה שעבר אותו כרגע לא היה ^סתם^ TL. כדי שגם הנהג לא ישכח לרגע במה הוא נוסע, זכה תא הנוסעים לעיצוב דרמטי עם מושבים ספורטיביים עטויי עור אדום ושימוש נדיב באלומיניום וחומרים מרוכבים בתא הנוסעים. אין ספק, זה קצה האבולוציה של הסיוויק-שחורה-עם-כנף-ג'מבו...