ניסאן נמצאת השנה בתנופה מרשימה בארה^ב (ולא רק שם). בתערוכת SEMA ניצלה החברה עד תום את דגמיה המגודלים מונעי ה-V8, טיטאן ופאת'פיינדר-ארמאדה, עם גרסאות אימתניות/קרביות/מוגזמות – ולא רק להם. קחו למשל את הארמאדה הצהובה בתצלום משמאל, שעברה טיפול בידי Axis Sport Tuning. היא מתנוססת על חישוקי Bead Lock (דהיינו, בעלי נעילת צמיג) בקוטר ^20, עם צמיגים במידה של 315/60-20. בולמי בילשטיין וקפיצי אייבאך מגביהים עוד את המרכב העצום ומספקים יכולת שטח של ממש. סביב לארמאדה של אקסיס הותקן כלוב התהפכות חיצוני שמקנה לה מראה קרבי במיוחד. ואילו הארמאדה השניה, האפורה, שופרה על-ידי Rytec. מציעה מיתלים המספקים הגבהה של ^6, בתוספת צמיגי-ענק (325/50) על חישוקי ^22! המנוע מצוייד, בין היתר, בהזרקת נייטרוס כדי שלא יתקשה לסחוב בעליות... הטיטאן האפור-כתום המדהים משמאלכם עבר טיפול בידי סדנת Troy Lee המפורסמת. הוא קיבל הין היתר מיתלי Fabtech עם הגבהה בת ^6, וגם כאן יש חישוקי ^22 עם צמיגים תואמים – אבל הצביעה היא שגונבת את ההצגה. ברור שלא רק הטיטאן והארמאדה זכו לשיפורים וקישוטים. התמונה הראשית כאן מככבת Xterra, רכב פנאי קומפקטי יחסית למפלצות האמריקניות הרגילות, לאחר טיפול על ידי חברת Modern Image המתמחה בעיקר בג'נטים. אחרי הגבהה מסיבית, חישוקי Beadlock, צמיגים גבוהים, מיגונים ופנסי-עזר, אנחנו מוכנים לרדת עם האקסטרה הזו עכשיו ומייד לשטח... לא נעדר מקומם של שיפורי כביש, כמובן. צמד המקסימות המקסימות הנראות כאן הן רק שתי דוגמאות מיני רבות, ומתחתן אפשר לראות אלטימה אולטרא-קרבית של סדנת Fessler, עם חישוקי ^19, הנמכה של ^2, מערכת נייטרוס במנוע ועוד ועוד.