נניח שאתם מתכוונים להתחרות באליפות הGT של הFIA בקטגורית ה-N-GT, או בקטגורית ה-GT באליפות הלה-מאנס האמריקאית. באיזו מכונית תבחרו? סביר להניח שכמו רוב המשתתפים תבחרו בפורשה GT3 או בגרסה העדכנית שלה, ה-GT3 RSR. והשליטה הזו של פורשה בקטגוריה די מפריע לאנשים ממראנלו – ולכן הם עמלו וטרחו כדי לפתח את ה-360GTC מעוררת-החשקומיצין הנראית כאן, ואשר מוצגת בימים אלו בתערוכת בולוניה. ה-GTC החדשה מחליפה למעשה את גרסת המרוצים הקודמת של ה-360, שנקראה GT. ה-GTC פותחה על ידי מחלקת 'קורסה קליינטי' (Corse Clienti – מירוצים לנהגים פרטיים) במראנלו, והיא למעשה גרסת-הומולוגציה של ה-360 סטראדאלה. מנוע ה-V8 בנפח 3.6 ל' זכה לתגבור כוח משמעותי ומספק כאן 445 כ^ס בסל^ד סטרטוספרי של 8,750 סל^ד. הכוח עובר כמובן לגלגלים האחוריים על ידי תיבה סיקוונסיאלית בת 6 מהירויות. בנוסף לכך שודרגו המערכות האלקטרוניות לתוצרת מנייטי מארלי, רותך כלוב התהפכות ונעשתה דיאטה מאסיבית שמעמידה את המשקל היבש של הGTC על 1100 ק^ג בלבד. במבחוץ ניתן להבחין בפגוש קדמי חדש עם פתחי אוורור מוגדלים, כניסות אויר יעילות יותר בצידי הרכב, ערכת חצאיות היקפית, וכמובן שאי אפשר להתעלם מהכנף האימתנית שמתנוססת בזנבה של ה-GTC, שנועדה לספק כוח הצמדה רב – כמו גם הרבה מקום למדבקות הספונסר שתזדקקו לו על מנת לממן את המכונית האולטרה יקרה הזו. בקרוב במסלול הסמוך לביתכם...